Pirmadienis 22 kovo 2010

 

Dėmesio, svarbu!!

Visiems, kurie nori registruotis forume, tereikia užpildyti anketą registracijos skiltyje bei atsiųsti trumpą motyvacinį laiška adresu -El. paštas- glaustai aprašant apie save, bei nurodant savo registravimosi tikslą ir vardą , kurį įrašėte anketoje. Tik tokiu būdu administratoriai, perskaitę jūsų laišką, galės aktyvuoti registraciją.

ladaklubas.lt
Motoon2010 03 22 - 15:20:44
comment: 0

Ketvirtadienis 10 balandio 2014

 Auto Moto sporto paroda 2014

Lada Klubas žada dalyvauti auto-moto sporto parodoje kuri vyks š.m. balandžio 26-27 d. Kaune.

Maloniai kviečiame apsilankyti ir pabendrauti !

SERZASon2014 04 10 - 10:23:00
comment: 1

Treiadienis 19 kovo 2014

 Lada Granta

Lada Granta

Lada Granta – biudžetinis priekiniais ratais varomas sedanas - taip AvtoVaz pristato 2011 metais startavusį modelį.

Grantos istorija kur kas kuklesnė nei kitų Lada automobilių. Ji atsirado tiesiog kaip sprendimas pakeisti iki tol gaminamus Lada Samara bei Lada Kalina sedaną daug neinvestuojant į gamybinius pakeitimus. Vien panaudojus Kalinos bazę pusė darbo buvo padaryta. Ko gero įdomiausias faktas visoje istorijoje yra pats projekto pavadinimas. AvtoVaz dokumentuose jis gimė kaip ВАЗ-2190 ‘’Low cost’’. Aišku tokiu pavadinimu niekas nesiruošė leisti automobilio į serijinę gamybą.Tai gi buvo paskelbtas visuotinis konkursas pavadinimu ‘’Tautos automobiliui – tautos vardas’’ (‘’Народному автомобилю - народное название’’). Pavadinimas buvo parinktas iš tūkstančių į AvtoVaz atsiustų pasiūlymų. Konkurso nugalėtoju tapo Krasnojarsko gyventojas Pavelas Zaharovas, o AvtoVaz atsidėkodamas jam įteikė raktelius nuo naujosios Kalinos.


Jau po pirmų gamybos metų buvo išleista 10 000 Grantų, o vos per 2012 balandžio mėnesį skaičius viršijo 11 500. Automobilis labai greitai populiarumą įgavo dėl savo kainos. Tėvyneje bazinės komplektacijos Granta kainavo 19.636 litų. Už šią sumą pirkėjas gaudavo Grantą aprūpintą 1,6cc varikliu turinčiu 81 a.g, vairuotojo pusėje įmontuotą oro pagalvę, imobilaizerį bei galimybę rinktis ‘’metalik’’ spalvą. Siūloma buvo ir ‘’LIUX’’ komplektacija, kurios kaina siekė 30.155 litų. Jai priklausė pilnas oro pagalvių paketas, 96 a.g turintis variklis, automatinė pavarų dėžė, elektra valdomi langai ir žibintai bei daug kitų komfortą keliančių įrenginių. Už tokią bazinę ar net ‘’LIUX’’ komplektaciją artimiausi konkurentai kaip Daewoo Nexia, surinkta Uzbekistane ir Rusijoje renkamas Reno Logan negalėjo nieko pasiūlyti. Nemažai žmonių rinkosi Granta ir dėl to, jog ‘’atsikando’’ devėtų 15-20 metų senumo automobilių iš vakarų.

Grantoje montuojami trys variklių tipai:
• Komplektacija Standart «Стандарт»: 1,6cc 8-vožtuvų, 82 a.g galingumo varikliu, 132 Nm sukimo momentu;
• Komplektacija Norma «Норма»: 1,6cc 8-vožtuvų, su išlengvinta stumuokline bei švaistykline grupe, 87 a.g galingumo varikliu, 140 Nm sukimo momentu;
• Komplektacija Liux «Люкс»: 1,6cc 16-vožtuvų, su išlengvinta stumuokline bei švaistykline grupe, 98a.g galingumo varikliu, 145 Nm sukimo momentu.

Pradiniai Granta modeliai buvo komplektuojami su penkių bėgių greičių dėže paveldėta iš Kalinos. Tačiau 2012 metais šia dėžę modernizavo, pritaikydami naują bėgių parinkimo mechanizmą, trosus, pakeisdami pirmos ir antros pavarų sinchronizatorius. Tokios greičių dežės gamybinis indeksas - ВАЗ-2181. Šie pakitimai sumažino buvusius laisvumus bėgių parinkimo mechanizme bei pačios bėgių rankenos eiga tapo malonesnė bei tikslesnė. Kol kas tokios dežės yra komplektuojamos tik su 1,6cc 90 a.g varikliu - ВАЗ-21901.

Nuo šių metų kovo mėnesio pradėtas gaminti Granta hečbekas.

Granta hečbekas yra tarsi Samaros pakaitalas, kurias nustota gaminti 2013 metais. Šis modelis pasižymi šiuolaikiniu dinaminiu dizaino stiliumi, funkcionalumu ir prieinama kaina.

Kuriant šį modelį konstruktoriams buvo svarbiausia ne kaip pigiau sukurti kėbulo konstrukciją, bet kaip ją padaryti stilingą. Todėl buvo galima panaudoti sudėtingas ir nemažai kainuojančias technologijas. Į pagalbą atskubėjo kolegos iš Renault, kurių dėka buvo pagaminti keli realaus dydžio maketai iš putoplasto. Toks maketas leido pamatyti kokios detalės maksimaliai leistų palengvtinti automobilį darant jį dinamiškesnį bei elegantiškesnį. Granta hečbekas gavo naujus buferius, kurie skiriasi nuo Granta sedano. Priekiniame bamperyje atsirado papildomos grotelės apačioje bei priešrūkinių žibintų vietos.

Galinis bamperis papildytas juoda plastiko juosta, kurios paskirtis - sulaikyti kuo daugiau purvo dėka savo grublėto paviršiaus, o jos viduryje įmontuotas rūko žibintas. Valstybinio numerio montavimo vieta ir apšvietimas perkelti ant penktų durų.

Galiniai žibintai horizontalios komponuotės, lengvai užeina ant hečbeko bagažinės dangčio taip sukurdami erdvios bagažinės pojūtį. Ilgas stogas susilieja su dideliu bagažinės dangčiu taip sudarydami didelio ir patogaus automobilio įvaizdį. Galinio vaizdo veidrodėliai tapo sportiškesni, o kaip papildomą įrangą bus galima įsigyti galinio vaizdo veidrodėlius su juose įmontuotais posūkiais.

Logiška būtų sulaukti ir Granta universalo. Tuom Lada užpildytų pilną kėbulų pasirinkimo gamą. Kol kas AvtoVaz tokio modelio išleisti nežada, o tam yra dvi priežastys. Pirmoji yra ta, jog yra gaminamas Lada Largus, kuris ne tik yra erdvus universalas, bet ir atlenkus sėdynes gali tapti septynviečiu vienatūriu. Apie šį modelį galėsitę skaityti artimoje ateityje. O antroji yra ta, jog egzistuoja Kalina universalas. Štai kaip atrodo Lada Granta, kitaip VAZ 2194 universalo prototipas:




SERZASon2014 03 19 - 23:09:17
comment: 0

Eiti į puslapį  [1] 2 3 ... 13 14 15