Pirmadienis 22 kovo 2010

 

Dėmesio, svarbu!!

Visiems, kurie nori registruotis forume, tereikia užpildyti anketą registracijos skiltyje bei atsiųsti trumpą motyvacinį laiška adresu -El. paštas- glaustai aprašant apie save, bei nurodant savo registravimosi tikslą ir vardą , kurį įrašėte anketoje. Tik tokiu būdu administratoriai, perskaitę jūsų laišką, galės aktyvuoti registraciją.

ladaklubas.lt
Motoon2010 03 22 - 15:20:44
comment: 0

Sekmadienis 06 liepos 2014

 Lada naujienos


Lada naujienos

Panašu į tai, jog AVTOVAZ nešvaisto laiko be reikalo - automobilių gamą žada papildyti keli nauji modeliai.

Pirmas pristatytas buvo Lada 4x4 URBAN. Klasikinės Nivos bruožai net ir po plastiko terapijos vis dar yra išlikę. Žinoma ir tai, jog automobilyje nuo šiol bus montuojama ir BOCH firmos sukurta ABS sistema.



Kalinos šeima taip pat gaus papildymą. LADA Kalina Cross - padidinto pravažumo miesto automobilis. Dėl savo paaukštintos bazės kurios klirensas sudaro 208mm automobilis turėtų greitai rasti pirkėjus, mėgstančius pasivažinėjimus ir už miesto aplinkos ribų. Cross serijos Kalinų važiuoklė skiriasi nuo standartinių Kalina modelių ne tik aukščiu bet ir komponuojamom detalėm. Automobilis komplektuojamas su R15 lengvo lydinio diskais. Salonas didelių permainų neiškentėjo.






Lada Largus Cross - tai ant standartinės Largus bazės užaugintas automobilis. Apart to, jog išorėje automobilį puošia apsauginės plastmasės bei R16 aliuminio lydinio diskai, nuo standartinio Largus jis skiriasi ir tuom, jog parduodamas tik LIUX komplektacijoje.


Dabar jau žinoma, jog nuo rugsėjo startuos ne tik aukščiau paminėtų modelių gamyba, bet ir spartus Lada Vesta kūrimas, kuri pakeis Priora.
AVTOVAZ vadovas anonsavo, jog per artimiausius 2 metus Lada tuėtų paleisti į gamybą Vestą, X-ray bei X-ray Cross automobilius. Oficilaus Vesta pristatymas yra jau numatytas 2015 metų antroje pusėje.


SERZASon2014 07 06 - 00:31:47
comment: 1

Treiadienis 18 birelio 2014

 Lada Kalina2 Sport ir Lada Kalina NFR

Lada Kalina2 Sport ir Lada Kalina NFR

Kaip dar pernai metais koncerno vadovas Bo Inge Anderson žadėjo, 2014-ieji metai AvtoVaz bus kupini naujovių. Modernizuota gamykla, pristatyti nauji penkmečio planai, paleistos naujosios Granta hečbek bei Kalina 2.
Lada sportinio vystymosi departamentas irgi nesnaudžia ant laurų. Po sėkmingo Lada Granta Sport paleidimo į rinką šio mėnesio pradžioje pristatytos ir Kalinos piktosios seseris –Kalina 2 Sport bei Kalina NFR.
Išore abu automobiliai atrodo identiškai. Tik labai gerai įsižiūrėjus NFR išsiduoda tuo, jog ratai tvirtinami penkiuose taškuose vietoje įprastinių keturių.

Tai savotiškai leidžia manyti, jog šių dviejų automobilių važiuoklės irgi skirsis. Nors spaudai nėra gerai žinoma kokios kilmės variklis įmontuotas į NFR, bet aišku, kad tai kol kas galingiausias keleivinis Lada automobilis. Tai patvirtina faktą, jog penki rato tvirtinimo taškai - ne dekoro elementas.

Vaizdas po variklio dangčiu atrodo įspūdingai. Greitai už akies kliūna didelio diametro oro sklendė bei originalios formos išmetimo kolektorius.


Kol kas nėra žinoma ką reiškia indeksas NFR. Avtovaz nepateikė jokios oficialios informacijos apie tai ir Rusijos spauda tai šifruoja kaip ‘‘Need For Race‘‘. Iš NFR tikimasi patogaus ir kiek kitokio salono nei dabar montuojamo į Granta Sport.

Apie Lada Kalina2 Sport kalbama kiek lengviau ir be paslapčių. Šis modelis paveldės gerai save užrekomendavusį Lada Granta Sport variklį turintį 120ag.
NFR versija bus aprūpinta 140ag varikliu, modifikuota penkiabėge dėže, stipresne stabdžių sistema bei 17 colių lengvo lydinio diskais.
Iki 2014 metų pabaigos AvtoVaz planuoja pagaminti 500 vienetų Kalina 2 Sport ir 100 Kalina NFR modelių. Surinkimo technologija išliks tokia pati kaip ir Granta Sport, kuri pilnai surinkinėjama rankiniu būdu Lada Sportinio vystimosi departamente.


Paprastos Kalina bei Granta versijos nėra užmirštos ir pastoviai atnaujinamos. Šie du modeliai modernizuojami atsižvelgiant į pačių vartotojų pageidavimus. Tokį planą pateikęs Avtovaz dar labiau stiprina ryšį tarp gamintojo ir vartotojo.
Dėka oficialaus Rusijos Lada klubo narių pageidavimo vienas iš daugelio iki šiol atliktų modernizacijos pavyzdžių į kuriuos koncernas atkreipė dėmesį yra daugiau informacijos suteikiantis borto kompiuteris.
Funkcija, kurios visi vartotojai buvo pasigedę - aušinimo skyščio temperatūros sistemoje parodymai.


Vartotojus džiugina ne tik gamyklos atsižvelgimas į vartotojų pageidavimus, bet ir tai, jog po kaskart atliktų patobulinimų automobilis nebrangsta.
SERZASon2014 06 18 - 23:54:09
comment: 1

Eiti į puslapį  [1] 2 3 ... 16 17 18