View unanswered posts | View active topics It is currently 2020 Sep 19, 1:02 am



This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
1990 Lada 2107 
Author Message
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Veleno poziciją statė jau du skirtingi žmonės. Skirtumas tas, kad dabartis šaudo kitas karbas, nei pirma kartą + daug rečiau, per 5min kokį kartą jobina.

suderinau vožtuvus ant 0,2
Kompresija visi po 10,5
Dar kartą perdariau išmetimą, pagaminau naujas tarpines iš armuoto grafito, bet nusimato dar vienas perdarymas, teks pervirinti traversą (tarpas vis tik per mažas) ir pervirinti išmetimo gofrą, nes kažkoks kitajobas skystas, kiaurai šviečia, gal siurbia orą ir detonuoja, o ypač, kai užgesini motorą. Kaip jobina, tai puse rajono išgirsta :D

Dėl apsukų, tai gali būti, kada tarp karbų ir koliko guminė tarpinė kažkur kabina sklende ir neleidžia iki galo užsidaryti.

Video kas darosi :D
https://www.youtube.com/watch?v=ktfnEnZjTcI

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Feb 14, 9:42 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Dar vienas video https://youtu.be/aqCNZFu7v2w

Ties 16s girdisi kaip karbai pridusta, kai duodi gazo. Čia tik derinimo problema ar dar kažkas?
Ties 31s girdisi kaip driokstelna ir masosi ugnis per kampinį karbo filtrą.

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Feb 14, 9:55 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 09, 6:05 pm
Posts: 73
Pirmas dalykas, ar pacio karbo klendziu aseles nesusuktos i grazta?,
Antra pabandyk nuimti tuos vakuminius slangus ir juos uzglusinti.kiek bandem tik blogiau su jais
Trecia koks degimo kampas isstatytas?
Ketvirta paziurek ar neraudonuoja ismetimo kolikas, arba buna du raudonuoja du ne
Penkta koks kuro misinys? ir koki Bendza pili?
Sesta jei tikrai isstatytas ant persidengimo velenelis, paankstink faze pora laipsiu ir paziurek kas bus


2017 Feb 15, 9:38 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Sklendžių ausys kiek žiūrėjau - ok, bet čia spėju jas reikėtų nusirinkti ir normaliai pamatuoti ar ant kokios lygios plokštumos padėjus.
Vakuminės šlangos sujungtos į vieną, nes aš kaip suprantu, kad susivienodintų vakumas karbuose.
Degimo kampo nežinau, pamiršau paklausti Eriko, kai su stroboskopu derino.
Dėl išmetimo kolektroriaus raudonumo ir nelabai ką pasakysiu, nes pilnai apvyniotas titanine termo juosta.
Kuro mišinys neliestas dar nuo tada, kai pirkau karbus iš Šarūno, pas jį buvo užmauti jie ant 1500cc kubatūros buvo viskas ok, bet sakė geriausiai jie dirbtų su 1700cc motoru, pažiūrėsiu kas susukta - ryt.
Bendzinas 95 iš nestės praeitų metų likutis, šiandiena užpirkau 98
Velenuko persidengimą ir mietkę padarė Sergėjus

Žvakės po išvalymo matė 15km dabartis jos atrodo taip


Attachments:
111.jpg
111.jpg [ 65.04 KiB | Viewed 9678 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Feb 15, 4:41 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Išpompavom seną kurą, užpylėm šviežio 98
Pakeitėm žvakes į Bosch WR6DC, nes senosios pasirodo buvo per kaitrios.
Pritaisėm iš priekio, po grotelėmis ventiliatorių, dar reikia atsivesti atskirą maitinimą ir pajungti ant rielės, saugiklio.
Padarėm priekyje po grotomis, oro paėmimo skylę, dar reikės išlankstyti ir pritviritinti skardą arba gofrą ir ledas.
Užsidėjom numerių rėmelius - liuks! Dėkui ;)
Pirmadienį dar užpilsim rimto antrifrizo, pakeisim ilgesnę radiatoriaus šlangą, nes senoji kiek trumpoka, laužiasi ir toliau testuosim variklio ožius. :)


Attachments:
1111.jpg
1111.jpg [ 57.17 KiB | Viewed 9639 times ]
123.jpg
123.jpg [ 60.73 KiB | Viewed 9639 times ]
333.jpg
333.jpg [ 113.27 KiB | Viewed 9639 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Feb 18, 7:05 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Ventiliatorius pajungtas, anfrizą užpildėm, bet kažkas pradėjo darytis su stabdžiais, labai prastai stabdė, kitą dieną atėjus, po mašina radau balą tepalo, galvojau vėl variklis bajerius skaldo, geriau apžiūrėjus pastebėjau, kad nėra stabdžių skysčio bakelyje - prakiuro pagrindinis stabdžių cilindras. Jau žinojau, kad stabdžiams ateina pabaiga, tai iš anksto buvo nupirktas ir atidėtas LPR gamintojo pagrindinis cilindras. Kadangi pas mane yra stabdžių stiprintuvas, bet nuo karbų dar nepajungtas, sugalvojau nedėti pūslės, ko pasekoje teko padirbėti daugiau nei maniau, galvojau atsuku, nuimu, prisuku ir vuole :) Pasirodo išėmus stabdžių stiprintuvą (vakumo pūslę), reikia gaminti adapterį, perdaryti pedalo ašį, kuri spaudžia pagrindinį cilindrą (kadangi turiu minimum 4 pūsles, teko vieną seną, apdegusią paaukoti) Dar teko grežioti pedalų platformą, palankstyti vamzdelius, padažinėti ir tt. Pats priėjimas ir nėra vienas iš patogiausių, bet kažkaip pavyko :)


Attachments:
3.jpg
3.jpg [ 58.88 KiB | Viewed 9541 times ]
4.jpg
4.jpg [ 67.1 KiB | Viewed 9541 times ]
5.jpg
5.jpg [ 65.21 KiB | Viewed 9541 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


Last edited by Giedrius.S on 2017 Mar 05, 1:13 am, edited 1 time in total.

2017 Mar 05, 1:02 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Part 2:


Attachments:
1.jpg
1.jpg [ 44.03 KiB | Viewed 9541 times ]
2.jpg
2.jpg [ 44.39 KiB | Viewed 9541 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Mar 05, 1:03 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Tavo visa stabdziu ir sankabos sistema senai buvo aiski dar po mano pirmo apsilankimo sakiu, kad ten reik pilno apratnavimo. Niekas ten nieko nedare nuo pirkimo tai dar gerai, kad problemos neatsidaro vaziuojant o tik stovint. Dabar bus gerai viskas jei visa bruda isvarei ir is cilindriuku. Kad pusle likvidavai gal nevisai gerai, turesi dabar pratintis kiek kitaip stabdyti.

Kalbant apie vakuma, tai esu tau sakes ka reik padaryt, bet tu ko gero vel pamirsai.


2017 Mar 06, 1:53 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Kaip tik gerai, kad ta pusle ismete, nulis feedbacko is jos - blokuojasi tik ratai, kai su paprastu dar dozuot kazkiek galima.


2017 Mar 06, 7:16 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 14, 11:03 pm
Posts: 165
Moto wrote:
Kaip tik gerai, kad ta pusle ismete, nulis feedbacko is jos - blokuojasi tik ratai, kai su paprastu dar dozuot kazkiek galima.
Nesutikčiau - dar ir nuo kojos jautrumo priklauso. Jei nori tiksliai stabdyti be pūslės, turi kasdien tokiu auto važinėti ir koją treniruoti. O jei kaitalioji automobilius su stiprintuvu ir be - sunkoka prisitaikyti...


2017 Mar 06, 8:51 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
KR va butent apie ta tiksluma ir kalbu. Cia nemazai kam atrdo, pokst ismesiu ir bus viskas ok, o is tikro ta pusle inzinieriu ne be reikalo yra ten ideta ir ne tik del komforto.


2017 Mar 07, 9:48 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Viskas ok, matysiu, kad blogai, nepatinka, sukrausiu atgal pūslę ;)

Vakar dienos darbai, nušveista, nudažyta, sumontuota rasporkė.
Pakeistas variklio tepalas Liqui moly 10w40 su Fiaam filtru.
Salone laikinai sumontuoti ir pajungti du manometrai nuo karbų vakumo, pažiūrėti, kas vyksta, kai yra pravažiuojama daugiau nei 30min, nes pradeda išlindinėti neaiškūs niuansai.
Dėl plaukiojančių apsukų gal būti bėda paskirstytojo spyruoklėse - laisvos. Ir neaiškaus kuro lygiskarbuose ar tai kuro padavimo sutrikimas, keisim pompa, ašį ir tarpinę.

Nusimato špilkų pirkimas, nes keliems priekinių ratų varžtamas jau atėjo pabaiga.
Jei oras bus normalus tikiuosi atlėkti į Vilniaus mytą pasisvečiuoti.


Attachments:
3.jpg
3.jpg [ 54.26 KiB | Viewed 9493 times ]
2.jpg
2.jpg [ 59.46 KiB | Viewed 9493 times ]
1.jpg
1.jpg [ 77.82 KiB | Viewed 9493 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Mar 07, 1:52 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Part 2


Attachments:
4.jpg
4.jpg [ 47.1 KiB | Viewed 9493 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Mar 07, 1:53 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Is to ka vakar maciau tai toks vaizdas kad gali but tramliorio kalte. Atvaziuok siandiena ir ieskosim tu spyruokliu. Kuro lygis karbuose irgi gali but susijas. Kas liecia stabdzius butinai issivalyk issirinkes cilindriukus ir suziurek, kad nebutu kokiu issidevejimo zymiu, nes tiek kiek as pajutau stabdziai nekokie ir saugumo jausmo nepriduoda.


2017 Mar 07, 3:00 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Tepalai tai ne tokie priklauso zigulinam varikliui....


2017 Mar 07, 3:07 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Jei būtų vaikomas nuo ryto iki vakaro trasoje tada eitu 10w60 be klausimų. Kadangi 95% bus trinamas gatvėmis ir tik kartais pravažiuojama mėgėjiškai slalomas, sueis ir šis. Matysiu, kad keičiasi važiavimas, tada keisis ir tepalai :)

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Mar 07, 4:55 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Tai kad ne nuo vaziavimo stiliaus tepalai priklauso, o nuo tarpeliu tarp detaliu variklyje ("zazoru") dydzio :lol:


2017 Mar 07, 7:34 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Tai labai gerai, vadinasi kuo puikiausiai sueis 10w40

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Mar 08, 12:53 am
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 10, 7:36 pm
Posts: 43
Sveikas.as irgi ismeciau ta stabdziu pusle tai dabar reik stipriai spaust pedala o su pusle budavo vos paspaudi ir jau stoja:-)


2017 Mar 10, 12:56 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Labas, na čia ta pūslė kaip kam, yra dvi barikadų pusės :) Welcome to the Dark Side...

Sudalyvauta Vilniaus myte, Bijau žiūrėt padangų likutį :D Kuro suvartojimas ir gerulis :D Bet papjaustėm smagiai.
Žodžiu beveik aišku kas per bėda su laisvom apsukom ir staigiai duodant gazo. Bėda bus kuro padavime arba karbų kuro lygyje. Šiuo metu perkamas kuro siurblys, kuro reguliatorius ir tt
Tvarkomi stabdžiai, nes stabdo 2.5 rato :D
Tada vožtuvai ir visa kita barahlo :D
Mašina pradėta eksplotuoti kasdiena


Attachments:
ladaa.jpg
ladaa.jpg [ 103.2 KiB | Viewed 9383 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Mar 10, 6:58 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Sveiki, "senai" rašiau, reikia atnaujinti tema ;D
Lada eksplotuojama kiekvieną dieną ir kas antrą vakarą mokomasi vairuoti agresyviau tam tikru, atokiu maršrutu. Ko pasekoje pradėjo nelaikyti priekinių ratų veržlės. Po gero pasivažinėjimo kelios tiesiog dingdavo :D tad sukrautos priekin normalios sportinės smėgės su veržlėmis, pakeistos naujos stebulės.
Ta pat proga pagaliau sukrauti ilgai marinuoti Bilstein B6 amortikai. Posūkiuose visiškai kitaip - stabbiliau pradėjo elgtis automobilis.
Pakeista oro paėmimo dėžė, filtras. Buvo laikinai padarytas tiesioginis oro paėmimas iš po priekinių grotų - vėl teigiami rezultatai, bet paprasta gofra laiko max 2 dienas, reikės kažką kita gimdyti, bet valit geriau su šitu čiūdu.
Sutvarkyta velenuko pozicija taip kaip turi būti, nuo 5k prasideda papildomi fejeverkai :D Ir suktis pradėjo ant 8k rpm :D
Pakeista visa kuro paėmimo sistema.
Modifikuotas el degimas, paimta iš aštuntuko paskirstytojo spyruokės, trumpintos auselės, laisvų sūkių šokinėjimo bėda praktiškai išsisprendė. Žinoma kažkiek nusimušė degimas.

Liko susitvarkyti su karbais - ir toliau čiaudo ir šaudo, dusta, sunkiasi bendzas per visas judamas dalis, ir sujungimus.
Durnavoja 5pav greičių dėžė, sukiai mėto

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Mar 21, 7:51 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 14, 11:03 pm
Posts: 165
Ratlankiai 4x98?


2017 Mar 21, 9:24 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Ratlankiai 4x100, cetras pritaikytas zigonui, ir buvo pagaminti spec varžtai su plaukiojančiom galvom, kurias susukus kompensuoja iki 5-6mm paklaidą. Varžtai lakstė lauk, nes stebulėse srėgiai pavargę. Gale viskas buvo ir yra super, per visą tarmnavimo laiką net varžtas atsileides nebuvo.

Šiandiena pradėjau krapštyti galinius stabdžius, viskas plaukia tepale, bet aplink stabdžių cilindriuka sausa. Teks lupti pusašius ir žiūrėt kas ten darosi.


Attachments:
ttt.jpg
ttt.jpg [ 46.12 KiB | Viewed 9247 times ]
tt.jpg
tt.jpg [ 58.76 KiB | Viewed 9247 times ]
t.jpg
t.jpg [ 54.37 KiB | Viewed 9247 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Mar 22, 12:43 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Truputuką papildysim pastaruosius nutikimus ir tiurlingus.

Gerosios naujienos

Sudalyvauta nepamirštamoje Šakių trefkėje, pasirodo gali būti geriau nei Vilniaus mytai :D lada važiavo visu 120% supjauta net keturios padangos, sudegintas pilnas bakas kuro, teko grįžinėti ant 95,(nebuvo kur užsipilti 98) su slikais per sniegus ant 60km/h gyvenime nepamiršiu šito meeto.
Pagamintas dvigubas stabilizatorius (Be Sauliaus pagalbos, tikrai būčiau nesumontaves, dėkui seniuk)
Dabartis dėka pr stabilizatorius priekis mašinos kelyje stovi kaip turi, bet posūkiuose varom ant trijų ratų :D dėl per minkštų galinių spyruoklių - nupirkta Niva Shevy spyruoklės.
Nupirkta naujas Sach, pilnas sankabos komplektas, nes orginali pavažinėjus sport rėžimu 20min, pradeda buksuoti, ataušta vėl viskas ok.
Pakeisti nauji, normalaus gamintojo stabdžių diskai ir stabdžių kaladėlės
Sumontuota rasporkė
Nupirkti nauji LiquiMoly tepalai 10w60
Užsakyta normali blokiruotė.
Pagaminta viskas ko reikia padaryti ratų normaliam ratų išvirtimui.
Sutvarkyta pavarų rankena - nenusimauna :D
Modifikuotas rankinis - neturi fiksacijos (dėkui Sauliau už mintį ir pagalbą)
Pakeistos pusašių gumos, galinės stabdžių kaladėlės, išplauti būgnai ir tt. :)


Blogosios naujienos. Man rodos tuoj perimsiu bėdučio titulą :D

Dėžė dar kartą iš naujo perrinkta, žodžiu žinau, kur daugiau nevešiu taisyti greičių dėžės.
Varžybu metu stukteltas ratas, pabėgo suvedimas. (tvarkoma)
Trefkės metu Šakiuose, atsikabino "virinta" karbų tūta. (pakeistos tūtos)
Po kelių dienų dingo karbų gazo atmetimo abi spyruoklės. (sutvarkyta)
Nesureguliuojamas kuro lygis (tvarkoma)
Susinhroninus karbus normaliais prietaisais, turim visišką mirties tašką nuo 1k iki 2,5k apsuskų (buriama ir šokama aplink laužą)
Karbų sklendžių sinhroninimo mechanizmas - šiūkšlių dėžėn. (buriama ir šokama aplink laužą)
Susikraipusios viršutinės karbų dangtelių plokštumos. (buriama ir šokama aplink laužą)
Beveik visoms tarpinėms ragas (buriama ir šokama aplink laužą)
Visos traukės, traukių perdavimo "petys" šiūkšlių dėžėn. (užsakyta normalios traukės ir galvutės metalinės, bet neatmetu, kad bus pereita prie troso)
Karbai ir toliau detonuoja, čiaudo, taip, kad nurauna oro filtrus gabalais. (buriama ir šokama aplink laužą)
Trumpiau - karbus norisi labai atsargiai numontuoti ir tvoti taip į sieną, kad išsitaškytų į šimtus gabaliukų, nes geriausiu atveju susiderina vienam išvažiavimui ir derinti juos reikia iš akies na ura, kitu atveju pasitelkus spec įrankius, matuoklius ir tt, gaunasi šnipštas, laiko ir pinigų išmetimas.
Pakeitus gerus, naujus stabdžių diskus stabdžių efektyvumas nepakito. (sakykim stabdo 2,5 rato)
Nelaiko org nauja sankaba.

BET viskas taisosi, tobulinasi, silpnų vietų vis mažiau ir mažiau, lada rieda kiekviena diena, mokomės vairuoti, taisyti, klausyti, praktiškai su nauja diena sužinau kažką naujo, įdomaus. Žodžiu viskas bus gerai, lada sukasi gerai, net fukso kelis testavimus atlaikė, o tai jau šis tas :D :D


Attachments:
18033317_1091645677608082_615554736896623890_n.jpg
18033317_1091645677608082_615554736896623890_n.jpg [ 70.64 KiB | Viewed 8925 times ]
17965224_1087075254731791_1131054927_n.jpg
17965224_1087075254731791_1131054927_n.jpg [ 57.48 KiB | Viewed 8925 times ]
17951466_1091646304274686_4356210065048496693_n.jpg
17951466_1091646304274686_4356210065048496693_n.jpg [ 66.22 KiB | Viewed 8925 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Apr 25, 1:06 am
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
Kokiom apsukom atlieki sinchronizavima? Jei ant laisvu - tada nieko nebus. Mes mocam darom prie 3-3.5 krpm. Ziguliui manau 2000 uztektu. Del detonacijos pakalbek su Karoliu, jis sau pribures, sako tikrai pagerejo. Nesustok, varyk toliau. Tam projektai ir reikalingi :)


2017 Apr 25, 5:56 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Kokiu budu pas tave viskas taip byra ir sitiek problemu? Arba tave kazkas prakeike arba ta zigona.

Mirties taskas - daugiau kuro greiciausiai prasosi, reiskia reikia sukti kitus ziklerius.

Dangtelius perverzei ir susikraipe kaip kad perverzes buvai pacius karbus, tai cia sok aplink ta lauza kiek nori nuo to jie lygus nepasidarys. Perverzimas paveikia ir tarpines jos gi neamzinos bet lengvai issikarpo.

Kas liecia kuro lygi. Pats Solexas niekur apie konkretu tinkama lygi pagal karbiuratoriaus modeli nerasho. O teigia, kad su tinkamu setupu voztuvo-adatos-pludes viskas turi buti gerai, jei kuro slegis nepakankamas tai tik siurblio (pompos) problema. Buna, kad slegis ir per didelis ir kura varo per visur. Todel butina patikrinti koks yra slegis sitemoje, jeigu ten bus 2,5psi ar 3psi tai jau per ziauru, reiketu nuleisti viska iki 1,5psi kas ir yra rekomenduojama Solex'o.

Nelabai supratau kas negerai su traukem. Kur pasireiskia problema? Antgaliukai jeigu yra nekokybiski patirpsta nuo kaitros, ir cia nieko nepadarysi, o kaitros ten generuojasi nemazai. Ne vienas toks variantas padarytas ir viskas kaip ir gerai budavo.


2017 Apr 25, 4:59 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
as kai su mechanika nieko bendro neturiu man labaiu patinka bendraut su Cekuoliu per telika. tai negaliu net ir zinot kas tas yra karbai detonuoja . cia keiksmazodis karbai kur kirti det ??


2017 Apr 26, 9:12 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Prakeiksmais aš netikiu, seni dabar 21 amžius jei ką... :)
Paaiškinti galima labai paprastai, kada perki nepirmos jaunystės dalis, nuliniu techniniu supratimu, ir naiviu pasitikėjimu, kad čia bus pyst ir ledas. Čia gi praktiškai tele bimbam loterija, nes tokios dalys tiesiog stovėdamos genda.

Karbų dangtelių varžtai neperveržti, kokia jėga buvo prisukti, tokia ir atgal prisukau. Kadangi įsiurbimo koliko plokštumos buvo smarkiai pabėgusios, buvo suvienodintos plokštumos (nes nesinorėjo, variklio galvos plokštuma susikraipytų, skiltų veržiant kreivą metalinį koliko flanšą) suvienodinti ties varžtais esantis flanšo ausų storis, pagal naują išmetimo koliką. Buvo koreguotas gumų vidinis diametras, nes visos gumos buvo išlindusios į vidinę įsiurbimo kolektoriaus minimum po 3mm. Gavosi savotiškas ribotuvas.

Kadangi kol kas neturiu tokio jautraus matuoklio, kad pamatuoti tokį žemą kuro slėgį, bus pabandymui padarytas kuro pertekliaus nubėgimas priešais kuro pompą. Toliau yra taupoma žemo slėgio kuro pompai. Keistos jau trys stock kuro pompos, ašys, korpusai, žaista su tarpinėmis.

Kuro lygis pas mane yra per didelis, semia žiklerius. Spėju, staigiau paspaudus gazą, perpila. Be to minėta, kad šie karbai yra skirti 1700cc kubatūros varikliui, tad dar padidėja perpilimo tikimybė. Kada suderini iš akies ir pagal garsą, tada dingsta praktiškai tas mirties taškas, karbai nedetonuoja, išjungus degimą duslintuve nedetonuoja kuras, bet tada prietaisai rodo, kad karbai dirba na ura, na žodžiu šoka aplink laužą ;)

Su traukėmis jau pavargau žaisti. Prisipirkau, prisirinkau pilna maišiuka visokių traukučių, tada dešimtis kartų matuoji, kol randi traukutę, kad uždėjus nestrigtų, bet ir liufto nebūtų. Tada dvi traukutes turi apdirbti nes, neleidžia pilnai atsidaryti sklendėms, pradeda remtis viena į kitą, kad ir kaip reguliuotum traukių ilgius. Net ir idealiai parinkus traukutes, didelis liuftas yra per "petis" judamas, būtent per varžtą. Čia nieko neprigalvosi, tiesiog reikia visas judamas dalis perdaryti, statyti ant guolių ir sudėti metalines traukutes, arba perdaryti į trosinį valdymą ir nesip.... Nes dabartis tik laiko nervų ir laiko gaišimas.


Attachments:
Jessabelle_670x250px.jpg
Jessabelle_670x250px.jpg [ 71.12 KiB | Viewed 8843 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Apr 27, 11:35 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 17, 10:15 am
Posts: 50
Čia toks šiaip klausimas - ar su tokiu varikliu įmanoma praeiti tech apžiurą ?


2017 Apr 28, 8:51 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
21 amzius sakai bet aplink lauza tai shoki? :D Uz prhotoshopa spausciau dideli like jei toksai butu. Bet juoktis negaliu nes ten tikrai kazkokia aura ne ta.

Dabar pa delam: Koks dar ''jautrus'' matuoklis :D Kuro slegiui pamatuoti ir sureguliuoti perki kuro slegio regulitoriu su gauge. Reguliatorius turi buti skyrtas karbiuratoriams o ne ipurskimui. Yra ir sugraduotu reguliatoriu be gauges, ten zingsinis kas 0,5psi.
Tai jei sakai, kad semia ziklerius tai gerai, kaip kitaip jie kura pasisems jei ju nesems? :D ar tu apie kazka kita kalbi nes tavo rasliava as turiu kartais ir pora kartu perskaityti.
Jei sakytum, kad kuro lygis kameroje yra per didelis, as paklaust noreciau kaip tai nustatei ir nuo to pradetume diskutuoti kazkuria linkme. Jei kazkas sale stovedamas su patirtim pasake, kad taip yra tai tuo labiau reikia statyti reguliatoriu.

Karbai sitie puikiai veike ant mano ex 1,7cc bet ir ant esamo 1,5cc tiesa kiek misinys buvo riebesnis bet to ir norejosi. 25k virshaus prasukta jokiu problemu kaip, kad taviskes nebuvo. Nei su reguliavimu nei su paciu valdimu.
Minejau kad jie super dirba ant 1,7 su aukstu CR'u koks buvo pas mane. Siaip yra skirti Alfa Romeo Giulia Biscione nuo kurios ir buvo nuimti. Ten stovi 1570cc motoras call it 1,6cc ir kazkur jis turi apie 100ag. Taip, kad ziguliniam motorui butu per akis tokio setupo.

Problemos pas tave visada labai rimtos ir man tikrai labai idomu kas cia dedas ir kokie sprendimai, nes cia jei taip tau sekasi gal rimtai tik su standartu vazinet :D

ps.: uzsuksiu gal i darba siandiena pries isvaziuodamas.


2017 Apr 28, 11:23 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.   [ 168 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.