View unanswered posts | View active topics It is currently 2020 Feb 26, 6:59 pm



Reply to topic  [ 167 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
1990 Lada 2107 
Author Message
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 541
Problema islieka neaiski o kaltinti galima tik skubejima.

Kiek man is tamstos zinoma motoras surinktas paskubom ir kazkiek na URA. Igoruojant tam tikras proceduras. Tas kas rinko net nesuziurejo tarpelio tarp ziedu, o nekalbu apie tai jog modinta motora surinkinejo kaip standarta prie viso to dar ir nusprende nenaudoti reguliuojamos zvaigzdes su ne stock velenu. Jau tai kazka pasako.

Kodel nevalina? O gi todel jog neteisiklingai isstatytos fazes kaip jau tau asmeniskai ir sakiau jau ne viena karta. To pasekoje kaip ir Moto parase galejo jau pakepti voztuvai. Del voztuvu kontakto vel gi neaisku, bet labai galima viska greitai issiaiskint ikishus zonda i cilinda.

Cia rasai jog kompresija apie 7.5, o man atsiuntei tokius duomenis:

1 7,5
2 8
3 8
4 8,5

Taip iseina, kad nevisai viskas apie 7.5. As is sito sprendziu, kad daugiau maziau tolygumas yra o realus CR'as gal but 9 na geriausiu atveju 10. Jei turetum didelius netolygumus dvejuose cilindruose butu galima sakyti, kad turi tikra beda. Todel, ir reikia ziureti tiek veleneli tiek spyruokles bei ju auksti, kurias ko gero sudejote ne naujas.

Sureguliuot veleneli tiksliai nenuemant galvos yra gan nelengva bet pataikyti imanoma. Renkant turejote issimatuoti ir pasizymeti tikslius taskus tiek VMT (virsutini mirties taska) stumuoklio, ir lygiai taip pat kuomet voztuvai pilnai uzdaryti.
Procedura butu trukusi 30min ir nebutu jokiu klausimu dabar apie tai.

Kada sakai, kad ausinimo sistema pilna tepalao. As tai suprantu, kad ten yra kokie geri 2 litrai jau viskas susiplake ir eina koshe per visus galus.
Neatmetu galimybes, kad kazkas kazkur galejo pareitu. Tarpinese tikrai pasitaiko mikro kanalu kai juo prasiverzia antifrizas. Bet taip pat galimybe tepalui patekti i bakeli gali buti nebutinai per tarpine. Gal but atsirado itrukimas galvoje. Gal kuris nors is galvos kamsciu pradejo leisti. Gal majonezas ant dangtelio susidare del saltesnio oro, nepamirst reikia, kad alsuoklis irgi patraukia salto oro ir tuo paciu dregmes, o veliau ji kazkur turi kondensuotis. O gal viska blogai isdziovinai. Isleisk tepala ir paziurek ar jame yra antifrizo. Antifrizo buvimas cilindre daznai pakeicia ir pacios zvakes spalva, o nuo tepalo atsiranda geras koksas.

Vairo kolonele ko gero turi nuo to 05 tai kad nesigaisint ja ir isidek. Bus greitas ir lengvas swapas.

Cepsejimas per karba, Tomas dalinai atsake i problema kuris vyksta esant karstam varikliui. Cepsejimas pasitaiko saltu oru arba saltu varikliu. Pradziai pasiziurek veleneli ir spyruokliu auksti.


2016 Nov 22, 3:25 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Vožtuvų spyruoklės naujos. Bet dar kartą patikrinsim. Nukėlinėsiu galvą ir žiūrėsiu kas per situacija.
P.s Kai rinkau nežinojau, kad reikia pamatuoti tarpelio žiedų. Dabar žinau, sekančiam motorui pamatuosiu.
Žv reg įdėti sakė bus pyst ir viskas ant surinkto motoro - pasirodo nihiera. Dabar žinau, sekančiui motoriui iškart įdėsiu.
Kai statė velenuka, fazes ir tt davė 100% kad sudėjo tvarkingai. Tuo tarpu man tiesiog trūko kompetencijos šita tema.
Dar dahuja nežinau, bet išmoksiu, sužinosiu ir padarysiu taip kaip turi būti.
Gyveni ir mokaisi.
Anksčiau ar vėliau pabaigsiu šį motorą.

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2016 Nov 23, 3:21 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Kadangi radiatoriui atėjo paskutinioji, kiauras kaip rėtis, šiandiena nupirktas senai naujas, didelis nivos radiatorius. Teks pašalinti lempų valytuvų varikliukus ir tilps.
Šiandiena pasitaikė puiki proga įsigyti recaro sėdynes už kelis eu. Reikės vienoje vietoje siūti, ir chemini padaryti, airbagus pašalinti, begelius perdaryti ir bus super duper.
Na ir vakar gi gavau stingerio vieno baklelio visą išmetimą. Bet iškart bėdos, visos flančų plokštumos kaip reikalas susisukę nuo virinimo ~3mm, deja dėl gabaritų ir formos jokios staklės nepaima, ko pasekoje prie išmetimo koliko teko virinti plokstes spaustuvam ir gal kažkaip pavyks padaryt.

Gal kas turit Kaune Titaninės juostos išmetimo kolikui? PM


Attachments:
sed2.jpg
sed2.jpg [ 64.01 KiB | Viewed 8179 times ]
sed1.jpg
sed1.jpg [ 58.99 KiB | Viewed 8179 times ]
rad niv.jpg
rad niv.jpg [ 74.2 KiB | Viewed 8179 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


Last edited by Giedrius.S on 2016 Nov 24, 5:40 pm, edited 1 time in total.

2016 Nov 24, 5:37 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
part 2


Attachments:
sting4.jpg
sting4.jpg [ 78 KiB | Viewed 8179 times ]
sting 2.jpg
sting 2.jpg [ 38.04 KiB | Viewed 8179 times ]
sting1.jpg
sting1.jpg [ 66.36 KiB | Viewed 8179 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2016 Nov 24, 5:38 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Tai gal ten visai ne Stinger, o Stinker, kad viskas taip brokuota :D


2016 Nov 25, 11:18 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 541
Moto wrote:
Tai gal ten visai ne Stinger, o Stinker, kad viskas taip brokuota :D


Stingeris situom ir garseja :) todel seto kaina nedidele. Atrodo viskas gut kol nepradedi matuot, o kokybes nera. Todel vel vafliuot reik, ir gaunasi kad but protingiau iskarto nuvaryt pas tuos kurie daro sumoket ir turet.


2016 Nov 25, 7:04 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Žinoma, bet dar geriau nusipirkti iškart jau paruošta, nuliovą žigoną. Tada iškarto visatos profesoriumi tampi. Sumoki ir turi. Ai pala, aš neturiu 10-20k eu... Vadinasi snargliuoju pats, pagal „Brėžinius“ ko pasekoje darai, kad tik tilptų, arba perki tokį kaip Stinger'į ir dasivedi iki tavo supratimu tau tinkamos būklės.
Čia kaip, kas, kokiu kampu, nuo kokio kalno stebi. ;)

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2016 Nov 26, 11:14 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Nu bile kazka darai...


2016 Nov 29, 12:21 am
Profile

Joined: 2015 Feb 10, 7:36 pm
Posts: 43
Sveikas.kokius ten filtrus ant karbu uzdejai?kur pirkai?


2016 Dec 17, 8:40 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Labas, nežinau, pirkau visą pilną komplektą, šiaip ant jų nurodyto gamintojo ar kokio kodo nemačiau. Čia gal Šarūnas - Serzas plačiau tau į PM papasakos, kiek ir kur pirko.

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2016 Dec 17, 9:21 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Keliaujam toliau.
Išmetimo kolektoriaus plokštumos sutvarkytos, išmetimas apvyniotas titanine termoizoliacine juosta.
Kadangi senasis starteris labai masyvus, remiasi į išmetimą, teko ir jį pakeisti, mažesniu, lengvesniu ir stipriau sukančiu.
Toliau, nukėliau variklio galvą, stūmai, vožtuvai mažiau, bet aplipę kaip kokiu kaučiuku. (įsiurbimo koliko vidus - du sluoksniai dažų, bendzas paplovė ir dabartis nusimato ilgas ir nuobodus gramdymas)
Reguliuojamos žvaigždutė pasissuko - neatlaikė varžtai, pabėgo kaip reikalas fazės. Stūmai sveiki. Galva sveika.
Dabartis išiminėsiu vožtuvus, valysiu, tikrinsiu ar nelinkę, ar kur nepradegė, sandarumas, matuosiu degimo kameros kubatūra ir spyruoklių aukštį.
Suvedinėsiu išmetimo kolektoriaus kanalus su variklio galvos kanalais, patikrinsiu variklio galvos plokštumas.
Paruošiau kitą reg žvaigždutę, pagaminau naujas išmetimo įsiurbimo kolikų tarpines.
Mastau apie pilnai metalinę variklio galvos tarpinę.


Attachments:
3.jpg
3.jpg [ 77.45 KiB | Viewed 7955 times ]
2.jpg
2.jpg [ 49.15 KiB | Viewed 7955 times ]
1.jpg
1.jpg [ 67.53 KiB | Viewed 7955 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2016 Dec 26, 11:00 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Antra dalis


Attachments:
6.jpg
6.jpg [ 54.22 KiB | Viewed 7954 times ]
5.jpg
5.jpg [ 60.48 KiB | Viewed 7954 times ]
4.jpg
4.jpg [ 61.91 KiB | Viewed 7954 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2016 Dec 26, 11:01 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 541
Na va dabar zinai kodel nevalino. Jei voztuvai niekur nesiliete tai nera ko ju ziuret.


2016 Dec 27, 3:43 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
O del kokios priezasties dazei kolika is vidaus?


2016 Dec 27, 10:52 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Čia jau ne manęs reikia klausti, aš tokių dalykų nedarau :D Bet spėju, kas suvedinėjo įsiurbimo kanalus, kad matytų kur kantai nesueina :) Šiaip px išgramdysiu :)

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2016 Dec 27, 11:57 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 09, 6:05 pm
Posts: 73
Na vidu galejo ir isplauti nuo dazu. o kaip voztuvu sandarumas? pagal 2-3 cilindro ismetimo voztuvus atrodo mysinys liesokas, arba sinchrono nera, plius gali paciu karbu sklendziu aseles persikreipusios ir nevienodai uzdarytos sklendes. Plius kai minejai, kad pyksi per karba, kazkur nesandarumas, kaip koliko plokstumos?


2016 Dec 28, 3:01 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 9:36 am
Posts: 115
O ka turi omeny suvedinesi ismetimo kolektoriaus kanalus su galva? Man rods to koliko diametras 38mm, galvoj tikriausiai maziau pas tave yra, tai kaip ir nelabai yra ka suvedinet? Ar ne taip kazka suprantu?:)


2016 Dec 28, 4:44 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Koliko plokštumos prieš dedant sutvarkytos, Estas suvienodino kanalus pagal būtent šį kolektorių. Vožtuvų sandarumą patikrinsiu, kai padarys variklio galvos sustiprinimą, ir iš naujo pritrinsiu vožtuvus, bet šiaip viskas buvo Esto pritrinta ir padaryta gerai, kompresija net ant salto buvo puiki ir net su nereg žvaigždute.
Dar buvo - yra bėda įsiurbimo kolektoriaus flanču, nes išmetimo ir įsiurbimo kolektoriaus flančo storiai skirtingi, plius įsiurbimo koliko tvirtinimo "skylės" per 4-6mm iki spilkos gaunasi, ko pasekoje turi dėti nenormalaus pločio poveržlę, kad nors kažką prispaustų. Suvienodinsiu išorines kolektorių plokštumas ir laikinai su šiuo gyvensiu, bet ateityje bus normalus įsiurbimo kolikas.

Kanalus būtina kiek įmanoma suvienodinti, gi nepaliksi aštrių kampų, ko pasekoje aštrūs, atsikišę kantai stabdo srautą. Įsiurbimo skyles galvoje pas mane 32-33 ten kur gula vožtuvas 34, koliko nepamenu skersmens, bet kažkas panašaus ten į galvos diametrą - ryt pasakysiu tiksliai.

Šaudė GAL todėl, kad fazės pabėgusios velenuko, uždegdavo kurą pilnai neužsidarius vožtuvui. Dar neatmetu dėl išsidėvėjusios karbo sklendžių įvorės, gal per liuftą skersuojasi ir gaunasi nesandaru. Gal žygleris kura nepurškia o myža, ko pasekoje detonuoja pribeges kuras dėl nesandarumo ir pabėgusių velenuko fazių. žodžių galima čia prisifantazuoti, tik klausimas kiek čia marazmai, kiek tiesos. Taip ar taip išgaudysiu visas bėdas, čia jau tik laiko klausimas.


Attachments:
15782739_995770830528901_906583916_n.jpg
15782739_995770830528901_906583916_n.jpg [ 44.02 KiB | Viewed 7906 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2016 Dec 29, 12:13 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Šiandiena pilnai išrinkau variklio galvą, kitaip sakant paruošta virinimui - stiprinimui. Tuo pačiu patikrinsim kamščių sandarumą na ir žinoma sutvarkysim vėl paviršius, pilnai išplausim.

Dabartis apie spyruoklių matavimus esant tam tikram spaudimui, neturint normalaus įrankio tai yra totali bybienė ir laiko gaišimas, nes gali matuoti 5 kartus dvi spyruokles ir kiekvieną kartą gausi skirtingus parodymus. Galų gale nematavau suspaustos spyruoklės bendro aukščio su slankmačiu, o pasitikėjau gręžimo staklių gylmačio parodymais, ko pasekoje apie tikslumą tos skalės geriau nepradėsiu ir nepasakosiu kiek dešimčių kartų matavimų aš atlikau :D
Žodžiu kelios spyruoklės jau vien pastačius stovi skersos kaip reikalas, mano tiksliausiu matavimu, esant spaudimui 5kg gavosi didžiausia paklaida tarp spyruoklių aukščių 1,2mm. Tai reiškia, kad teks ieškotis naujų spyruoklių.


Attachments:
15780766_995813230524661_1112348537393592586_n.jpg
15780766_995813230524661_1112348537393592586_n.jpg [ 42.18 KiB | Viewed 7904 times ]
15781776_995813233857994_4470402361651524561_n.jpg
15781776_995813233857994_4470402361651524561_n.jpg [ 53.04 KiB | Viewed 7904 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2016 Dec 29, 12:36 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
mokslininkas STEBINI


2016 Dec 29, 1:24 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Na keliaujam toliau.
Variklio galva sustiprinta, sulygintos plokštumos, patikrinta zaglūškių sandarumas, visos trys kiauros kaip rėtis - rimti žmogai jau sutvarkė.

Liko tik sulaukti naujų vožtuvų spyruoklių + kelios dienos ir vėl pradėsim žaibo testavimą ir sekančius salono ir važiuoklės tobulinimus.

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Jan 12, 1:31 pm
Profile WWW

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Laukiam laukiam :D


2017 Jan 13, 11:35 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Vakar pravaliau variklio galvos vožtuvų lizdus ir tikrinau vožtuvų sandarumą, visi įsiurbimo ir išmetimo vožtuvai - kiauri. Tikrinsiu vožtuvų tiesumą, nors stūmokliai neturi jokių žymių, kad būtų buves kontaktas. Jei vožtuvai tiesūs, gerai pritrinsime ir keliausime toliau surinkinėti. Jei kreivi, va tada tai bus smagu.
Dar viena nuspėjama bėda, degimo kamerų tūrio skirtumas, na, bet čia pirmiausiai reikia sutvarkyti vožtuvų bėdą.


Attachments:
1234.jpg
1234.jpg [ 46.27 KiB | Viewed 7739 times ]
123.jpg
123.jpg [ 54.06 KiB | Viewed 7739 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Jan 15, 1:55 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Na pradėkim

Vožtuvai tiesūs, nelinkę. Čia didelis valio.
4-6 vožtuvų lizdai per stataus kampo - sutvarkyti, valio.
Vožtuvai pritrinti, visiškai sandarūs ir valio
Pamatuotos visų degimo kamerų talpos, vienos kameros tūris 0,95ml mažesnis nei likusių. Kitų kamerų tūrio paklaida neviršija 0,05ml. Matavimai atlikti kiekvienos kameros po tris kartus. Kameros kur tūris buvo mažesnis, padidinau ir paklaida sumažėjo iki ~0.12ml

O dabartis prasideda smagioji dalis.
FAIL'ai
Dabartis vienos degimo kameros tūris yra ~34,9ml (blogai, nes tokios kubatūros varkliui, su standartiniais stumokiais yra daugoka, viską spaudžiant dugnais + lygūs stumai + metalinė tarpinė + nedahodas nulinis ar net jau minusinis max išspaudžiu terorinį CR~10,7)
Nuo stūmokio auščiausio taško iki bloko viršaus ("nedahodas") 0,73mm (blogai, per daug palikta, šūdmatis rodė 0,4mm, galvojau sueis, o pamatavus su normaliu gylmačiu 0,73mm)
Lumkės (stūmokliuose įpjovos) padarytos 4mm gylio. Gręžta buvo išsimatavus kiek išlenda vožtuvas ir dadėta 2mm dėl vožtuvų "amortizacijos" - atsargos. Ko pasekoje tūris "stumokio įpjovų" + nedahodo = 8.8ml ir plius dar standartinė tarpinė ~6ml
Viską suskaičiavus (dėkui Audriau už skaičiavimo pamoka) gaunam CR 8,8 (nemodifikuotuose motoruose CR būna 8,5 8,8) (važiuot galima, bet kaip ligoniai iš palatos sakė: Botanikas aplenks :D:D:D )
Žodžiu suklydau su skaičiavimais, o tiksliau suklydau neskaičiuodamas, o klausydamas visažinių, kurie pirštu kompresija gali pamatuoti.

Yra du keliai.

1. Vėl lupu lauk variklį, viską išrenku ir vėl pradedu nuo nulio. T.y dedu naujus pokščius stūmoklius, autotechnika pratekinka padaro įpjovas stumokliuose, vėl visi svėrimai, rinkimai ir bla bla bla iš naujo. Grežia iš naujo bloką, frezuoja lygiai su stūmokliais, surenku, dedu, vėl apkatkė ir tt.

2. Viską sudedu ir važiuoju su varikliu, kurio CR ~8,8. Bet vakarais, neskubant susirenku kitą variklio bloką. Plokšti stūmokliai, plonesnė variklio galvos tarpinė. Gera žinia yra ta, kad beveik viskas jau nupirkta, nauji stūmokliai, pagal kuriuos gręžtas blokas, žiedai, švaistikliai, alkūninis ir ttt žodžiu visos dalys. Reikės tik nutekinti ar nufrezuoti stūmoklių paviršių, padaryti vožtuvams įpjovas kiek įmanoma tiksliau, sulyginti bloko viršų su stūmoklių viršumi ir viskas, toliau tik surinkimas ir skaičiavimai, matavimai. Atėjus žiemai pasikeičiu bloką, dedu atgal tą pačią variklio galvą ir pirmyn.

Dėl lėšų, laiko trūkumo, noro važiuoti renkuosi antrą.
Tai tiek šiandiena.


Attachments:
11111.jpg
11111.jpg [ 42.14 KiB | Viewed 7676 times ]
22.jpg
22.jpg [ 56.99 KiB | Viewed 7676 times ]
11.jpg
11.jpg [ 53.35 KiB | Viewed 7676 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Jan 23, 1:02 am
Profile WWW

Joined: 2015 Oct 04, 9:17 am
Posts: 1
:D trečias variantas: kabini sraige, ir tavo suspaudimas gaunasi gan geras :D


2017 Jan 31, 10:03 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Vargais negalais, su tam tikrais niuansais surinkta, uždėta, suderinta variklio galva.

1. Bėda su aštuntu vožtuvo reguliavimo varžtu - vožtuvo reg varžtas susisuka praktiškai iki dugno. Pakeičiau varžtą, karomisus kokius tris, skirtumų nerasta, bėda išliko. Tada su mikrometriniu gylmačiu pamatavau ar vienodai sėdi vožtuvai. Aštuntas vožtuvas 0,33mm sėdi giliau. Ar 0,33mm turi tiek įtakos, kad vožtuvo varžtas susisuka dugnais - neaišku, ko klausiau atsakyti negali - nežino.

2. Keitinėdamas, sverdamas karomisus atradau, kad svorių skirtumas svyruoja iki 3 - 3,5g suvienodinau svorius iki 0,5 gramo paklaidos.

3. Surinkus pilnai išmetimą, paaiškėjo, kad beveik nėra tarpo tarp antros dalies išmetimo ir traverso - trinasi. Teko koreguoti sujungimo flančus, perdaryti tarpinę ir iš naujo suvesti kanalus.

4. Spamatavus VMT su gylio indikatorium, pasirodo neatitinka ilgoji mietkė ant aliuminio korpuso. Kur bėda neaišku, dabartis galima tik spėlioti.

5. Dedant įsiurbimo kolektorių pastebėjau, kad kreivas kaip reikalas - priduotas plokštumų suvienodinimui.

Toliau eis karbai ir derinimo darbai, o paskui matysim ar kas gavosi, ar ne. Tai tiek šiai dienai žigulinių niuansų.


Attachments:
333.jpg
333.jpg [ 61.55 KiB | Viewed 7366 times ]
222.jpg
222.jpg [ 58.13 KiB | Viewed 7366 times ]
111.jpg
111.jpg [ 54.71 KiB | Viewed 7366 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Feb 07, 1:57 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Part 2


Attachments:
666.jpg
666.jpg [ 72.66 KiB | Viewed 7366 times ]
555.jpg
555.jpg [ 70.37 KiB | Viewed 7366 times ]
444.jpg
444.jpg [ 44.76 KiB | Viewed 7366 times ]

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461
2017 Feb 07, 2:00 am
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 185
Location: Kaunas
Variklis surinktas. Perdariau dar kelis kartus visą išmetimą. Yra bėdų.

Ir toliau laikas nuo laiko įvyksta sprogimas per karbus.
Išmetimo kolektoriuje vyksta praktiškai be perstojo detonacijos.
Nepavyksta numesti karbo apsukų žemiau 2k. Rodos sutvarkė degima, sichroninzavo karbus, apsukos jau ok. Pravažiuoji 5min ir vel žemiau 2k nekrenta.
Vmt gerai pamatuotas, miekes sueina. Trauka su kiekvienu užkūrimu mažėja, o detonacijos tankėja. Sunkiai kuriasi ant šilto. Po šiandienos užkūrimo, pradėjo dusti ir purtytis motoras, jei paspaudi staigiai gazo pedalą ir po 2 sekunčių tampymosi pradeda kilti apsukos.

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2017 Feb 12, 11:03 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 18, 11:55 am
Posts: 119
Dek solexa 1.7. Nervu sutaupysi. :) Gal zaibas prades vaziuoti kaip priklauso.


2017 Feb 13, 9:22 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 12:36 am
Posts: 67
Manrodos keist tau reikia meistrus :lol: Jei simptomai tokie patys kaip praitakart - bus vel tas pats su fazem.


2017 Feb 14, 5:48 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 167 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.