View unanswered posts | View active topics It is currently 2020 Apr 05, 12:08 am



Reply to topic  [ 25 posts ] 
2000 m VAZ 21214 Nivazazzz 
Author Message

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Sveiki kolegos,
Pristatau savo numylėtinę Nivazą.
Nuo pirkimo praėjo porą metų, padaryta labai daug.

Visa suvirinta, padarytas pilnas antikorozinis. Uždėtos purvinės padangos 225/75 R15 Inasa Sahara turbo. Ratlankiai nuo Suzuki Vitara. Uždėta 9000 lbs gervė, plastikinis šnorkelis, halogenai, BMW e36 priekinės sodynės, Niva pakelta apie 10 cm. Sudėtos I žigulio pagrindinės poros, keturių pavarų dėžė, duslintuvas didesnio diametro, priekis sutvirtintas su padarytu priekiniu buferiu, galas taip pat sustiprintas. Razdatkė perdaryta su sinhronizatoriais ir palėtinta 1:2.9. Pagaminta stogo bagažinė iš dviejų žigulio bagažinių. Pakeistas generatorius į galingesnį 100A. Sankaba sudėta chevrolet niva stipresnė. Amortizatoriai chevrolet niva, priekinės spyruoklės nuo 24 volgos priekio.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 109.31 KiB | Viewed 10283 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 72.73 KiB | Viewed 10283 times ]
File comment: Priekis
image.jpeg
image.jpeg [ 85.31 KiB | Viewed 10283 times ]
2016 Apr 05, 9:24 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Ir dar


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 86.94 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:25 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Pagaminta Nivazui razdatkė:
Pakeisti visi nauji guoliai, salnikai.
Razdatkė sulėtinta iš orginalios 1/2 į 1/2,9. Pagaminta pagal šias nuorodas:
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
http://www.youtube.c...feature=related
Razdatkei pritaikytas sinchranizatoriiai su mova (iš žigulio pavarų dėžės) kad būtų galima jungti palėtintą ar paaukštintą pavarą automobiliui nesustojus.
Gamybos procesas:
Reikalyngos detalės:
2 vnt. sinhronizatorių
2 vnt. Sinchronizatorių spyruoklių
2 vnt. Spyruoklių žiedų
2 vnt. Fiksuojančių žiedų.
1 vnt. 1-2 ar 3-4 pavaros mova.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 86.11 KiB | Viewed 10282 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 77.62 KiB | Viewed 10282 times ]


Last edited by Mikas123 on 2016 Apr 05, 9:55 pm, edited 1 time in total.

2016 Apr 05, 9:28 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Movą reik iš abiejų pusių po 1 mm nušlifuoti (nutorcuoti), movos vidinį takelį iš 81 mm pagilinti iki 75 mm tiek būtent reikia norint naudoti orginalia šakutę, sinchronizatorius iš didžiosios radiuso pusės taip pat po 1 mm nušlifuoti (nutorzuoti)


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 56.5 KiB | Viewed 10282 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 53.16 KiB | Viewed 10282 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 52.96 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:31 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Būtina ant didžiojo dantračio padaryti griovelį 1 mm gylio ir 1 mm pločio kad būtų galima uždėti fiksacinį žiedą sinchronizatoriui.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 53.97 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:32 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Finale atrodo taip:


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 63.94 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:33 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Kadangi pas mane lėtinta razdatkė tai kitas palėtintos pavaros dantratis yra paimtas iš žigulio pavarų dėžės 3 pavaros dantratis, jam daryti jau nieko papildomai nereikia. Sudedam sinchronizatorius. Atrodo taip.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 68.97 KiB | Viewed 10282 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 73 KiB | Viewed 10282 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 71.23 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:35 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Surenkam viską ant razdatkės ašies.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 90.13 KiB | Viewed 10282 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 82.92 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:37 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Surenkam razdatkę, vaizdas toks.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 97.85 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:38 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Po viso šio veiksmo reikalynga razdatkės "apkatkė" važiuoti lėtai ir po kokių 500 km pakeisti naujai tepalus. Noriu pastebėti kad GL5 tepalai į razdatkę jau netinka, nes yra bronziniai sinchronizatoriai, tad naudojam tepalus kaip ir pavarų dėžei GL4.
Tiek žinių :)
Kas dėl razdatkės lėtinimo, minusas vienas, labai lėtas atbulinis bėgis, o į priekį galima važiuoti antra pavara iš vietos, ta prasme antra pavara gaunasi panaši kaip kad nelėtintoj būtų 1 pavara palėtinta. Jei kam kils klausimų klauskite, detaliau paaiškinsiu :)
P.s. Be tekintojo paslaugų neapsieisite, mova labai iš kieto metalo, ne bet kas apsiims tai padaryti.


2016 Apr 05, 9:41 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Stogo bagažinės gamyba:
O buvo taip. Turėjau tris stogo bagažines.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 68.61 KiB | Viewed 10282 times ]
2016 Apr 05, 9:44 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Tuomet prasidėjo piaustymas ir modeliavimas


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 95.45 KiB | Viewed 10281 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 112.26 KiB | Viewed 10281 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 98.73 KiB | Viewed 10281 times ]
2016 Apr 05, 9:46 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Tada, smėliavimas, dažymas:


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 103.01 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 114.19 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 9:49 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Bagažinės vamzdeliai buvo gerokai nudėvėti estetiškai, nuspresta jų vaizdą pagerinti su atitinkamo dydžio "kembrikais"


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 129.02 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 122.58 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 9:51 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Galutinis variantas, prigyditas atsarginis ratas, 6 halogenai, Hi-liftas, CB stotelės antena.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 84.72 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 100.75 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 65.11 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 9:52 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Pagamintas razdatkės laikiklis keturių taškų, vienas iš jų reguliuoja razdatkės horinalią padėtį, kad nesivartytų razdatkė ir visada išliktų lygiagrečiai kėbulo, kas panaikina vibracijas ir išsaugo razdakę tiksliai horizantalioje padėtyje rėmo atžvilgiu prie didelių galinio tilto apkrovų, nes ratai didesni, platesni lyginant su orginalu plius blokiruotė, sekantys du taškai orginalūs Nivos, ketvirtas suriša razdatkę su pavarų dėže.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 89.71 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 91.14 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 86.46 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 10:02 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Tvirtinasi rėmas prie kėbulo rėmo horizantaliai 8 vietose su 10 mm varžtais, sudėtos įvorės, veržlės pagamintos taip pat su įvore:


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 58.59 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 70.09 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 76.86 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 10:03 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Pagamintas trečio reguliuojamo taško laikiklis:


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 66.74 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 65.8 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 61.99 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 10:05 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Ketvirtas taškas suriša per rėmą razdatkę su pavarų dėže vienoje plokštumoje:


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 63.03 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 10:06 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Nugruntuotas ir nudažytas rėmas:


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 115.18 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 108.97 KiB | Viewed 10279 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 121.62 KiB | Viewed 10279 times ]
2016 Apr 05, 10:08 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Rėmas savo vietoje:
Rėmas po duslintuvo pravedimo bus uždengtas razdatkės-rėmo apsauga. Tad rėmas už kelmų neturėtų kliūti :). Viso rėmo svoris 11 kg.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 52.6 KiB | Viewed 10278 times ]
2016 Apr 05, 10:10 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 19, 9:07 pm
Posts: 43
Nivazui integravau akumuliatoriaus krovimo daviklį ir tepalo spaudimo daviklį, nes naujesnėj nivoj šių reikalyngų dalykų gamintojas dėl kažkokių priežasčių atsisakė, integruota cb stotelė, ir masės išjungėjas, kaip sakoma viskas po ranka.


Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 60.34 KiB | Viewed 10277 times ]
2016 Apr 05, 10:18 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 7:58 pm
Posts: 25
grazu stebeti toki projekta, viskas svariai ir tvarkingai :)


2016 Apr 06, 9:18 am
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
Ko gero, geriausiai modifikuota niva, kokia esu mates.


2016 Apr 06, 9:44 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 541
Sveikas sugryzes!


2016 Apr 06, 9:58 am
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 25 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.