View unanswered posts | View active topics It is currently 2020 Oct 27, 8:28 am



Reply to topic  [ 47 posts ]  Go to page 1, 2  Next
1971 VAZ 2101 'Project M25 
Author Message
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Variklis ir jo kubatūra: Siuo metu 1.5cc blokas, 21011 portinta galvute su stock vostuvais bei degimo kamera. OKB 680 velenelis. Maitinamas benzinu per 2x Solex DDH c40 horizontalius karbiuratorius. Kolektorius E&K performance. Ismetimas custom 50mm vamzdis. Transmisija, penkiabege VAZ deze.

Važiuoklė: Spyruokles standartas, pripjautos 1.5 apvijos. Galinio tilto stabilizatorius, priekyje dvigubas. Cofap amortizatoriai. Padangos 185/60 r13 su Stillauto Griffo ratlankiais.

Aprašas: Automobilis mano rankose jau geras desimtmetis. Su juo aplankyta nemazai EU saliu, sudalyvauta internacionaliuose Lada renginiuose. Komplektuojant automobili buvo eita link dinamikos ir stabilumo gerinimo kuris patenkintu kasdienius bei tolimu kelioniu poreikius.
Attachment:
DSC_0266.JPG
DSC_0266.JPG [ 116.43 KiB | Viewed 6528 times ]


2015 Feb 11, 1:19 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Atsirado laiko, galima papildyti tema. Nors ir viskas is seno forumo dingo :( del bendros tvarkos ir projekto eigos islaikymo pradesim is naujo.

Po to kaip jau is tevo paveldetas 2106 del perpuvusio kebulo nebebuvo tinkamas eksploatacijai, o juo deja pasidziaugiau labai trumpai, teko susirasti pakaitala atitinkanti turima biudzeta. Automobili skelbime rado Moto, viskas lyg ir tiko teko tik nuvaziuot ir apziureti i ka ta masina yra panasi. Laiko negaisom ir ta pacia diena nuvaziavom jo apziureti. Po 15min viskas buvo aisku, kad tai yra tai!

Auto nuo pirkimo isgyveno nemazai pakeitimu, kuriuos itakojo tam tikri nuotykiai.

Taip jis atrode 2005 metais pirkimo diena laukiant prie regitros:

Image
daugiau nuotrauku is tos dienos: http://public.fotki.com/SerzasLive/lada-2101-1971/

Kebulas kaip ir daugelio Ziguliu tokio amziaus, buvo neidealus. Keli ilenkimai, sian ten teptuku pateplioti ibrezimai ir taskiukai, kiek pasikele burbuliukai ties priekiniu kairiu sparnu. Mires akumas, bei nekraunantis generatorius bei uzakejusi benzo pompa buvo sio komplekto dalis. Bet kas buvo man svarbiausia tai, kad automobilis nebuvo kreivas, perpuves, ar apturejas smarkiu avarijos pozymiu. Ideja buvo laikyti originalu, panaikinti ilenkimus ir del patogumo uzdeti mazesni vairai. Apie automobili zinau tiek, kad esu trecias savininkas. Jis pagal paskira buvo paskirtas mokytojui is Kauno, o veliau po poros metu jis ji pardave kitam zmogui kuris ji turejo iki savo mirties 2004m. Anukas labai skubejo i garaza igrusti savo Mazda 626 coupe tad ikalbejas baba Ziaga ir ten esancias dalis skubejo parduoti. Mirusio savininko zmona pasakojo, kad per visa laika su Ziguliu apturejo 2 ivykius. Syki atsireme i medi vaziuodami atbuliniu, tas po siai dienai islike ant buferio, o kita karta nesuvalde masinos atsidure griovyje. O toliau sodas, baznycia ir kaimas, kapai...
Kaip bebutu automobili nupirkom.

Iskarto buvo imtasi, kuro sistemos valymo proceduros, kadangi bake smelio netruko. Akumas bei generatoriaus sepeteliai i savo vietas sukrito per ateinancias kelias dienas. Vienintele problema likusi nesutvarkyta buvo TA. Aisku jos nepraleido, nes uzkliuvo perlaisvos priekines sedynes, bet tai buvo sutvarkyta ta pacia diena ir automobilis tapo legalus.

Stai ir pirma isvyka i Oldtimeriu sezono atidaryma Alytuje, kartu su doncium bei Gazonu:

Image
Image
daugiau is tos dienos: http://public.fotki.com/SerzasLive/old- ... ting-2005/

Pradinis planas buvo sutvarkius kebula, perpusti originalia spalva, kas butu gan nebrangu o masina atgautu vaizda. Tokio amziaus automobiliui perdazymas buvo neisvengiamas, nes per tiek metu originaliuose dazuose naturaliai atsiveria mikro itrukimai kurie labai greitai pasigauna druskas ziema. Bet, tevui nesuvaldzius ''zveries'' buvo atliktas crash testas. Pylta buvo i garazo duris nuriedant nuo kalniuko ir nespejus uztraukti rankinio...

Image
Image
Image

Kokiu budu tai atsitiko jau nebebuvo tiek svarbu, bet tai paskatino imtis projekto vystimo kuris dar ir sendiena nesibaigia o vis evoliucionuoja. Sita avarija padare gan nemaza paslauda tam kas atsitiks veliau. Ta pacia diena kebulas buvo kalamas atgal, kaimynas uzvirino pradejus puti sparnus, o kai jau buvo metas rinktis spalva rankose turejau Kalnapilio melino skardine. Gera darbu pradzia, grynas oras ir alus uzpute minti, kad butu visai neblogai perdazyti i kazka panasaus. Pasiemus dazu palete panasiausia i tai buvo BMW spalva.
Keletas nuotrauku is paruosimo:
Image
Image

Po poros dienu su Saimu pervilkom ir dazais:

Image
Image

Kaip pirmam kartui susiduriant su kebulu visai buvo neblogai. :)

Greitai visi kiti reikiami automobilio komponentai sukrito i savo vietas, su doncium dar ir dujas iridenom ir automobilis buvo paruostas! o atejus ziemai ja pasitikom su klubieciais taip:
Image

Seniems forumo vilkams gerai zinomas faktas, kad atsigerti alaus i Cekija ar Slovakija su kolega isvarydavom kas 3 menesius. Kantrus 1.2cc ir bezdalu pilnas bakas mum leisdavo vaziuoti pigiai ir be jokiu galvos skausmu pasiekti uzsibrestus tikslus.
Keliaudavom be jokiu GPS o stai kaip:

Image

Kazkur tarp Tatru:
Image

Kam idomu daugiau nuotrauku sia tema: http://public.fotki.com/SerzasLive/kaunaszywiecmartino/ http://public.fotki.com/SerzasLive/kaun ... ingbylada/

Ir taip visur drauge su istikima masina ir istikimais draugais bet kokiu oru bet kokiu metu laiku po visa centrine EU ir Baltijos salis. Pakol kazkur 2009 jau pasijuto jog metas atsilyginti sitam puikiam tarnui prikeliant ji i sekanti gyvenimo etapa.

Foto padaryta pastatant automobili darbams:
Image

O toliau visa darbu eiga yra cia: http://public.fotki.com/SerzasLive/vaz-2101/

O trumpai buvo visko:

Image
va taip
Image
ir taip:
Image

Pakol vel neatejo metas dazams. Si karta spalva pataikiau labiau link Kalnapilio melino ;)

Image
Image

Po perdazymo pagal tradicija tiesiai i Birzu meeta 2011 :) http://public.fotki.com/SerzasLive/lada-club-lithuania/
Image
Kur slalome gal ir ne taip gerai sekesi kaip draguose:

Image
Image
Image
Image

https://www.youtube.com/watch?v=nojfbnLelDU

o svarbiausia kad susirinko visi kam reikejo.
Image

Taip odiseja tesiasi ir toliau. Isliekam istikimi ilgom kelionem, laikydami draugus uzsienije ir ribas pleciame toliau lygiai taip pat sekmingai.
Kam idomu keletas nuorodu is kelioniu:

Ceku / Slovaku klubo meetas 2012
Image
daugiau: http://public.fotki.com/SerzasLive/international-lada-/

Estijos Lada klubo meet 2012:
kas tinka MIG tinka ir VAZ
Image
daugiau: http://public.fotki.com/SerzasLive/estonian-lada-club-/

Internacionalus Lada meetas 2013 Vengrija:
Image

daugiau: http://public.fotki.com/SerzasLive/inte ... page9.html

is keliones i Serbija:
http://images49.fotki.com/v630/photos/0 ... 610-vi.jpg
daugiau: http://public.fotki.com/SerzasLive/lada-travels-to-ser/

Apart kelioniu vienas is pagrindiniu sio projekto tikslu yra ir jo pacio modernizacija ir pritaikymas vis greiciau ir greiciau judanciai aplinkai. Stengiuosi surasti optimalu varianta automobilio konfiguracijoje kada jis yra pakankamai dinamiskas, stabilus ir patogus.

Dabar kazkiek apie modus kurie buvo atlikti. Vienas is pirmuju patobulinimu buvo vaziuokleje. Dvigubo stabilizatoriaus atsiradimas, ivairus eksperimentai su spiruoklem, dujiniai amortikai, gale atsidure stabilizatorius. Automobiliui noreciau pakeisti senas spiruokles naujom ir islaikyti ta pati auksti koki turiu dabar.

Varikliu gamoje iki siol atlikti eksperimentai parode, kad potencialas yra neblogas, ir einama teisinga kriptimi. Kam idomu stai nuoroda is sekmingai/nesekmingo 1.7cc projekto. Foto kalba pacios uz save, o kur problema irgi akivaizdu. Manau pamokanti istorija, bet taip jau buna, negali visur apsidrausti :) http://public.fotki.com/SerzasLive/17cc/page5.html
Image

Dabar sukasi donorinis Jotes 2103 motoras kuris po mano greito perrinkimo dabar yra aprupintas OKB 680 veleneliu, horizontaliais Solex c40 karbiuratoriais ir dar siuo to.
Image
kazkiek si proceso: http://public.fotki.com/SerzasLive/lada-15cc-engine-v1/

Variklis skaitau gavosi neblogas naudojant stock komponuotes. Buvo surinktas per pora dienu, kad tik laiku isvaziuoti i meeta Estijoje. Dabar jau kai prasivazinejo viskas jame, tikiuosi nuvaryt ant dyno ir paziuret ka ten turime.

Siai akimirkai yra pradeti paruosiamieji darbai ties sia galvute:
Image

Galvute labai geros bukles, niekada neslifuota ir neperkaitinta. Kol kas tik isplauta ir laukia kanalu platinimo bei kitu proceduru, o turetu ji atsidurti ant 80x80 motoro. Bet apie tai jau bus galima sneketi kiek veliau.


2015 Mar 26, 10:09 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Ziurke sistemoje (ne Edis nors gal panasus :D ) = Ziagas nesikuria :D diagnoze: pakramsnoti laidai.
Attachment:
53_841676599211258_448368695_n-vi.jpg
53_841676599211258_448368695_n-vi.jpg [ 35.75 KiB | Viewed 6220 times ]


2015 Apr 07, 12:37 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
Is kur cia toks pacas kaip suo dydžio


2015 Apr 07, 1:50 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
fuxsas wrote:
Is kur cia toks pacas kaip suo dydžio


Kailiniams jau zinok tinkamas. Aisku tik viena, prasmuko jis nepastebetas. Pasirodo ir neblogas narkomanas. Reikejo 3 skirtingu nuodu, kad pagaliau perdozaves pastiptu.

Dabar laukia gan kruopsti analize visu laidu, kadangi atliekamos pravotkes neturiu teks taisyti sita. O jei spesiu per ketvirtadieni susisukt ir i VLN mini meeta atleksiu.


2015 Apr 07, 2:43 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
geriau butum nerases bo dabar gausi kvietima i Laisvės al. 103, LT-44291 Kaunas
aisku pajamsi ir sutaisysi ka ten laidus suristi gi ne vienos spalvos jie


2015 Apr 07, 3:24 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
fuxsas wrote:
geriau butum nerases bo dabar gausi kvietima i Laisvės al. 103, LT-44291 Kaunas
aisku pajamsi ir sutaisysi ka ten laidus suristi gi ne vienos spalvos jie



Dar neaisku kiek ten darbo bus, labai gerai apziuret reikia pradziai. Gal kazka uzteks tik izoliuot bet yra ka ir pakeist. Noreciau pasikeisti i nauja laidyna, nes sitas per savo amziu mates remonto.


2015 Apr 07, 3:40 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Laidynas sutvarkytas automobilis uzsiveda ir vel is pirmo karto!

Nors laidai buvo gerai apkapoti ir spalvos pabluke, pavyko sujungti viska i kruva. Taip amzinai vazineti nesinori, tai jeigu kas nors turite naujus arba geros bukles 2101 ''pravodke'' parasykite man PM su pasiulymu.

Betvarkant laidus pastebeta, jog tiek stabdziu tiek sankabos cilindriukai pradejo leisti i salono puse, dideles tragedijos nera bet oras sistemoje jau yra jauciamas. Abu cilindrai originalus, keisti tuo paciu metu, pirkti nauji. Nuvaziuota kiek daugiau nei 20k. Bandysiu si karta sukisti importini analoga.


2015 Apr 17, 9:32 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 12:20 pm
Posts: 58
sweikinu susitvarkius pravotke :)
o kokius cilindriukus statysi kitus? :?:


2015 Apr 22, 11:39 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
bora wrote:
sweikinu susitvarkius pravotke :)
o kokius cilindriukus statysi kitus? :?:


Tikiuosi gauti kokybiska analoga bet jau nebe Avtovaz. Pranesiu kaip sekesi.


2015 Apr 23, 9:34 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
bora wrote:
sweikinu susitvarkius pravotke :)
o kokius cilindriukus statysi kitus? :?:


Stai ka galima is cilindriuku uzsakyti ir gauti Kaune per 3-5 dienas:

Sankabos pagr cil. LPR (italas) 21e, Ate 39e
Sankabos darbinis Brembo 25e

Stabdziu pagr. LPR 20e

Kadangi planu turiu su stabiu modernizavimu cilindriukas pagrindinis stabdziu bus ko gero paieskomas nuo Fiat Argentos.


2015 May 12, 1:26 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 11:16 am
Posts: 7
Sarunai, o kaip technikine reaguos i patobulinima, kiek zinau negalima keisti nei stabdziu nei vairo mechanizmu.


2015 May 12, 9:51 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Ateis laikas ir paziuresim ar jiems patiks ar nepatiks.


2015 May 13, 9:27 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Stai ir pakeistas pagrindinis sankabos cilindras.
Originalus Avtovazo tarnavo daugiau maziau 20k, surinktas buvo uzpilant nauja skysti ir isvalant sitema. Stai kas per ta laika prisikaupe skyscio bakelije:

Image

Pats cilindras jau pradejo lasheti i salono puse, ne smarkiai bet pakankamai:
Image

Slangutes bukle irgi nebuvo pati geriausia.
Image
Susikaupe ir nemazai molio ant isorinio cilindro salniko:
Image

Isigytas LPR cilindriukas:
Image

Pagamintas labai kulturingai, komplekte yra visi stuceriai bei varines shaibutes, truksta tik auksciau pamineto salniko, bet tiko ir senas. Atkeliavo per 3 dienas nuo uzsakymo. Nuorinant pastebejau jog pats procesas ilgai netruko, kaip tai yprasta su originaliu cilindriuku, kodel taip yra nezinau. Detales kodas stai toks:

Image

Labai daug laiko neturejau analizavimui senojo cilindro, bet itariu jog ji nuzude tiesiog ten papuolancios siuksles.

Prie sio serviso prisidejo ir apatiniu sarnyru bei dvieju stabilizatoriaus gumu pakeitimas. Tuopaciu isleidau tepala ir is variklio, Kominternai teks kiek paluketi, greiciu deze neturejau kada uzsiimti. Jau kuris laikas i savo masinas dedu MANN filtrus, jeigu kam prisireiktu zigulinio tepalo filtro kodas toks:

Image
Perku as juos pas MANN ir Borbet atstovus Kaune. Kontora draugiska ir visada viska turi pas save:

Kadangi bus atliekamas priekiniu stabdziu upgreidas kartu su visa ashimi ir guoliais r13 ratu nebebus galima uzmauti :( Todel pamatuoti kiti ratai.

V1: Borbet r14
Image

V2: ATS r15
Image

Koks variantas geriau tiks dar nezinau, vieni super lengvi, kiti super tvirti, bet kol neatlikau pries tai minetos modifikacijos vaziuosim su tuom kas yra darbar.

Nors elektra ir sutvarkyta, ir toliau ieskau 2101 arba 2106 pravotkes naujos, jeigu pas ka nors yra kreipkites. Tuo paciu reiketu pasikeisti ir 2103 valytuvu/posukiu/lempu rankeneles po vairu, nes itariu jog del per didelio isdilimo prarandamas kontaktas perjunginejant trumpas ir ilgas sviesas. Remontas vertas 15min bet truksta tos dalies, tai jeigu pas ka nors ji yra nauja kreipkites.

Veiksmo garaze dar buvo prie galvutes bet apie tai gal kita karta ;)


2015 May 29, 2:31 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
Ratai geri galesi man atiduot . tau tok reikia oz racing baltu ir viskas tie valytuvu sviesu ragai litladoje 20 evru :shock: dainuoja


2015 May 29, 5:14 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 11, 11:16 pm
Posts: 133
Location: Siauliai
AS uz ATS'us.

_________________
Autokebulo darbai 860550481 Siauliai


2015 May 30, 6:29 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
ATS'ai labai lengvuciai kaip R15. Parinkus teisinga spalva jie labai gerai ziuresis. Borbetai R14 jau vien paemus i rankas jauciasi jog ratai yra tvirti. Butu gerai jei patyres photoshoperis galetu juos paspalvinti.

O dar prisimatavau sklendes busimam projektui:
Image


2015 May 30, 7:40 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 10:17 am
Posts: 14
Turiu ta valytuvu/sviesu nauja blokeli, galiu tau perleisti. Parasyk man i PM.


2015 May 30, 9:55 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 6:28 pm
Posts: 135
serzas wrote:
ATS'ai labai lengvuciai kaip R15. Parinkus teisinga spalva jie labai gerai ziuresis. Borbetai R14 jau vien paemus i rankas jauciasi jog ratai yra tvirti. Butu gerai jei patyres photoshoperis galetu juos paspalvinti.

O dar prisimatavau sklendes busimam projektui:
Image


Man patinka ! is kur itb traukei ir kiek palikai? :)

_________________
Vaz 21011 2,0L, 1975m.


2015 May 31, 7:49 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Pernikas wrote:
serzas wrote:
ATS'ai labai lengvuciai kaip R15. Parinkus teisinga spalva jie labai gerai ziuresis. Borbetai R14 jau vien paemus i rankas jauciasi jog ratai yra tvirti. Butu gerai jei patyres photoshoperis galetu juos paspalvinti.

O dar prisimatavau sklendes busimam projektui:
Image


Man patinka ! is kur itb traukei ir kiek palikai? :)


Man irgi patinka :)

Image


2015 May 31, 7:55 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Vasaros apzvalga pavadinciau Ziagas vaziuoja ir nesiparina :)

Aplankyti draugai klubieciai per VLN mini meeta:

Image
Image
Image

Labai smagu buvo visus sutikti ypac zmones kuriu nemaciau kokius 5 metus. Fuxo atvesti naminiai kibinai tik dar labiau verte pasilikti.

Kito vizito proga patikrinti tam tikri projektai:

Image
Image
Image

Sudalyvauta galvos lupime :D pas Mindauga,

Image

Veliau susitikta su kaunieciais:
Image
Image

Susipazinta su nauju biciuliu ir bendraminciu Pleshiku :D:

Image
Image

Sutvarkytas garazo stogas. Dabar kaip Maximos :D:

Image

Patikrinti ezerai:
Image

Manau drasiai No1 galetu buti Lada klubo pagrindinis remejas.

Image

Image

Nors ir bakas buvo isvalytas isplautas ir t.t stai kas filtre per ~15k susikaupe:

Image

Daugelis daleliu magnetinasi:
Image

Pradeta ruostis swapui i didesnius ventiliuojamus diskus:

Image

Image

ITB reikalai irgi nestovi vietoje detales renkamos po truputi, isigyta MSD babina
Image


Prasukta palei 1000km be jokiu problemu.


2015 Aug 22, 8:08 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
puiku:) aaa zinau is kur siuksles .lenkijoje pripylem orlen pries slovakija :D


2015 Aug 22, 11:16 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
fuxsas wrote:
puiku:) aaa zinau is kur siuksles .lenkijoje pripylem orlen pries slovakija :D


Gali but, bet ant to molio dar neblogai vaziavo :D


2015 Aug 23, 10:01 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 10:12 pm
Posts: 99
nuo ko stabdziai? :)


2015 Aug 24, 6:17 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
bashmakas wrote:
nuo ko stabdziai? :)


Alfa Romeo.


2015 Aug 24, 6:38 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 24, 2:37 pm
Posts: 40
Imesi foto ju keitimo?


2015 Aug 25, 10:37 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Laimonad wrote:
Imesi foto ju keitimo?


Galesiu, cia neproblema foto sukelt, bet ir taip dabar matosi visas reikalas sudetas ant Fiato asiu.
Fiato asis pasirinktos del placiu guoliu esanciu stupicuose. Noretusi dar platesniu tiesiog del remonto patogumo bet ramina faktas jog ant lenktyniniu Fiatu stovedavo gamykliniai guoliai be jokiu perdarymu stupicuose.


2015 Aug 26, 12:39 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Letai bet uztikrinai kaupiasi detales.

Po labai ilgu paieshku gautas busimo projekto skyvas (Aciu GiedriuS uz pagalba surandant)
Attachment:
12308360_753917944714192_457701225587824914_n.jpg
12308360_753917944714192_457701225587824914_n.jpg [ 68.07 KiB | Viewed 12489 times ]


ir atkeliavo wideband'as.

Attachment:
DSC_182811.jpg
DSC_182811.jpg [ 95.37 KiB | Viewed 12488 times ]


Lieka dar susipirkti siokiu tokiu niekuciu ir bus galyma lysti giliau i varikli kas turetu ivykti netrukus...


2016 Jan 08, 7:25 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 01, 6:27 pm
Posts: 187
Location: Kaunas
Pagaliau prasidės monstro garažo ypatumai :D

_________________
Taisau, prekiauju dviračių detalėmis 861178461


2016 Jan 14, 2:41 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Na nepavadinciau to monstru, tiesiog tai bus sekantis pazinties levelis su tam tikrom funkcijom ir komponuotem.

P.S: Jei kas turit 2101 pravotke nauja arba deveta bet idealios bukles kreipkites, nes vis dar reikia.


2016 Jan 25, 10:52 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 47 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.