View unanswered posts | View active topics It is currently 2020 Sep 25, 8:47 pm



Reply to topic  [ 45 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Kokius tepalus naudojat? 
Author Message
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 9:36 am
Posts: 115
Sveiki, klausimas jau kaip ir aiskus, kokius tepalus pilat i zigulius savo? Ko gero tema isdiskutuota, bet idomu butu padiskutuot... Mano atveju padarytas varikliui kapitalinis, slifuoti cilindrai, nauji stumokliai, ziedai, indeklai, ka pilt? Ka naudot apkatkei? Kokius tepalus naudot veliau? Aciu uz patarimus :)


2015 Mar 23, 10:10 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 4:51 pm
Posts: 146
Location: Vilnius
LUKOIL STANDARD 10w40. http://lukoil-lubricants.com/products/p ... ils/00110/ artimesniu tepalu kurie butu siuolaikiski ir atitiktu gamintojo nurodymus neradau. Is patirties galiu pasakyti, kad labai geri tepalai. O apkatkei gali ir M8V naudoti rusiskus, tik reikia labai viska tiksliai pagal knygute atlikti, t.y nevirsyti greicio, neuzkelti per daug apsuku, keisti pagal intervalus tepla, nes kuo geresni tepalai tuo ilgiau apkatke reiktu daryt :lol:


2015 Mar 24, 12:39 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
supilta 10w60 ir NUOSTABU :)


2015 Mar 24, 6:38 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Kol vazinejau su stock 1.2cc+dujom pildavau mineralini raudona Shella seniems varikliams. Taip 100k pravaziuota buvo pakol tepalu sanaudos 10000k netapo ~1,5l bet motoras isimtas veikiantis. Iki manes kilometrazas nezinomas, bet as sakyciau kad jau viena karta ratas yra prasisukes. Dar variklis taip ir stovi, tai didesnes ekpertizes apie nagara negaliu pasakyt, bet nuemus galvutes dangteli priaugusiu smalkiu kiekis nedidelis, tai yra nera susidariusios smalos.
Veliau i 1.7cc apkatui tiko Neste pusiau sintetika, o veliau ir Mobil one pilna sintetika pakol stumo pirstas nepradejo drosti cilindro.
Dabar su esamu motoru apkatui vel buvo supilta Neste, ir veliau pusiau sintetinis Valvoline, kuri jau reiketu isleisti.

Jeigu motoras stock ir jis nesukamas o normaliai eksploatuojamas skaitau kad drasiai galima naudoti gera mineralini, ir niekas jam nenutiks. Reik zinot ir ta fakta jog dabartine mineraline alyva yra kur kas aukstesnes kokybes nei, kad buvo '70tais.


2015 Mar 24, 11:08 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 09, 9:36 am
Posts: 115
Na as mastau apkatke daryt tokia, dabar uzsikurt, siek tiek padirbt ant laisvu, pilt lauk tepalus ir keist filtra, pilt M8, keist juos po 500km, tada vel m8 naujas filtras keist po 1500, ir tada naudot kazkokius pusiau sinteninius...


2015 Mar 24, 7:47 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 10, 5:12 pm
Posts: 7
KarolisZ wrote:
Sveiki, klausimas jau kaip ir aiskus, kokius tepalus pilat i zigulius savo? Ko gero tema isdiskutuota, bet idomu butu padiskutuot... Mano atveju padarytas varikliui kapitalinis, slifuoti cilindrai, nauji stumokliai, ziedai, indeklai, ka pilt? Ka naudot apkatkei? Kokius tepalus naudot veliau? Aciu uz patarimus :)

Laba , tavo atveju rekomenduociau pilt, bet koki koks tau labiau patinka castrol mobil, valvoline ar dar koki nors 10w-40( nerekomenduociau pilt is backu visi kalba ,kad tas tepalas toks pats kaip ir isfasuotas ,bet taip nera isbandyta) ir pravaziavus 500km pasikeist, susipilt kaip ir minejau koks tau patinka nors ir pilna sintetika.

P.S nerekomentuociau palikt dirbt ant laisvu sukiu ilga laika, geriau vaziuot stipriai neapkraunant variklio.


2015 Mar 24, 10:41 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
Valvoline durablend 10W40. Visai nieko :)


2015 Mar 24, 10:58 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 7:56 pm
Posts: 28
10-40 šiaip per skysta žiagui. Rekomenduoju tik 10w60 full syntentic.


2015 Mar 26, 4:04 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 19, 2:07 pm
Posts: 23
fuxsas wrote:
supilta 10w60 ir NUOSTABU :)

nelabai suprantu kam tau 10w60 :roll: gonkese gi nedalyvauji... darbine siu tepalu temperatura yra aukstesne ir ziema isvis nepatartina net ju piltis... sie tepalai skirti varikliams pastoviai dirbantiems aukstais sukias ir auksta temperatura


2015 Mar 27, 9:25 am
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
WiLMiZ wrote:
10-40 šiaip per skysta žiagui. Rekomenduoju tik 10w60 full syntentic.

Vilmi, net valvoline adviser programa nemeta 10-60 tepalo. Rimtai, is kur istraukei :)
Geriausias tepalas ka siulo is valvoline tai maxlife syntetic blend 10-40. Po jo durablend 10-40. Ir jokio 10-60


2015 Mar 28, 9:41 am
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 7:56 pm
Posts: 28
Antik,

O tu palygink tepalo slėgį ir tepalo temperatūrą su vienu tepalu ir po to su kitu. Taip, aš tą dariau. Pagal tam tikrus šaltinius į nivą (tas pats 1,6/1,7 variklis) rekomenduoja 10w30, kas yra kosmosas visiškas. Kažkas rašė ten apie žiemą ir kad 10w60 žiemą tirštesnė ant šalto už 10w40. Eikit skaityti vadovėlių ir suprasit, kad nusišnekate.

10-40 yra Per SKYSTA klasikai. Nenorit neklausykit ir neverkit, kad slėgio lemputė dega ir indėklai veliasi.


2015 Mar 28, 11:24 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
Viskas gerai vilmi ten su tuo tepalu. O spaudimo lempa dega dazniausia ne del per skysto tepalo, o del sudinos pompos. Ir 10-40 stock motarui vaziniejimui NE trasoj pilnai uztenka, sakyk ka nori.


2015 Mar 29, 2:53 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 3:41 pm
Posts: 343
Reikės susikratyti М12Г eksperimento vardan :D


2015 Mar 29, 10:00 am
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 7:56 pm
Posts: 28
Antik, vėl klysti. Ant laisvų apsukų žemas slėgis ne dėl blogos pompos (jos standartinis VAZ tepalo siurblys neduoda daugiau 0,5 bar slėgio ant laisvų apsukų). Bėda tame, kad važinėja žmonės su remonto reikalaujančiais varikliais, kurių visi tepimo tarpeliai seniai viršija leistinas ribas, o to pasekoje ir siurblys nebesugeba net 0,4 bar slėgio sukurti, ypač įšilus varikliui, kai tavo minėtas 10w40 pasidaro per skystas ir nebesugeba sudaryt vietisos alyvos plėvės. Dėl šios priežasties ir nerekomenduojama į senus vaz variklius pilt labai gero tepalo, tokio kaip 10w30. Bet kaip ir sakiau, galit manimi netikėti ir jeigu jums gerai, važinėti su 10w40 :)


2015 Mar 29, 1:36 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 14, 11:03 pm
Posts: 165
WiLMiZ wrote:
Antik,
10-40 yra Per SKYSTA klasikai. Nenorit neklausykit ir neverkit, kad slėgio lemputė dega ir indėklai veliasi.
Nesutikčiau. Normaliam neužmuštam VAZ varikliui 10W40 per akis. Jei variklis viena koja grabe ir važinėjama labai žemais sūkiais - tada jau švaistikliniai indėklai ir pasirstymo velenas "badauja". Aš pats, kai galiu, naudoju 10W60, bet mano vienuoliktukas turi neblogą apetitą alyvai - kasdieniam važinėjimui brangoka. Trečius metus kasdien naudoju 10w40 ir mirties požymių kol kas nesimato (tiesa, variklis pastoviai dirba 3000-6000 RPM).


2015 Mar 29, 2:49 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 10, 5:12 pm
Posts: 7
WiLMiZ wrote:
Antik, vėl klysti. Ant laisvų apsukų žemas slėgis ne dėl blogos pompos (jos standartinis VAZ tepalo siurblys neduoda daugiau 0,5 bar slėgio ant laisvų apsukų). Bėda tame, kad važinėja žmonės su remonto reikalaujančiais varikliais, kurių visi tepimo tarpeliai seniai viršija leistinas ribas, o to pasekoje ir siurblys nebesugeba net 0,4 bar slėgio sukurti, ypač įšilus varikliui, kai tavo minėtas 10w40 pasidaro per skystas ir nebesugeba sudaryt vietisos alyvos plėvės. Dėl šios priežasties ir nerekomenduojama į senus vaz variklius pilt labai gero tepalo, tokio kaip 10w30. Bet kaip ir sakiau, galit manimi netikėti ir jeigu jums gerai, važinėti su 10w40 :)



Prie ko cia perskystas tepalas? Tu ziurek kokio klampumo jis yra darbines temperaturos. Cia toks labai primityvus pavyzdys: paimk nigrola kai saltas koks jis tirstas ir koks butu slegis saltam varikliui :D o ikaitus butu skystesnis uz vandeni, tad as manau reiktu ziuret tepalo klampuma pasiekus darbiniai temperaturai. As manau 10w40 yra pats tas kaip kasdieniniam naudojimui aisku pilna sintetika dar geriau ,bet mano nuomuone per brangu ;)


2015 Mar 29, 3:39 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 08, 7:58 pm
Posts: 25
na 10w60 klampumas prie aukstu temperaturu daug didesnis nei 10w40 jei ka. Bet mano nuomone kasdieniam ziguliuke, net slalomam tikrai uztenka 10w40. o kas jau grezia "pa polnij" reiktu naudot 10w60.


2015 Mar 29, 11:25 pm
Profile

Joined: 2015 Feb 10, 5:12 pm
Posts: 7
CHroniuSSS wrote:
na 10w60 klampumas prie aukstu temperaturu daug didesnis nei 10w40 jei ka. Bet mano nuomone kasdieniam ziguliuke, net slalomam tikrai uztenka 10w40. o kas jau grezia "pa polnij" reiktu naudot 10w60.


As visiskai sutinku ,kad 10w60 prie aukstesniu temperaturu islieka klampesnis,bet mano nuomuone 10w40 pilnai uztenka ;)


2015 Mar 30, 7:34 am
Profile

Joined: 2015 Feb 17, 7:56 pm
Posts: 28
Ridas wrote:
WiLMiZ wrote:
...ypač įšilus varikliui, kai tavo minėtas 10w40 pasidaro per skystas ir nebesugeba sudaryt vietisos alyvos plėvės. Dėl šios priežasties ir nerekomenduojama į senus vaz variklius pilt labai gero tepalo, tokio kaip 10w30...


Prie ko cia perskystas tepalas? Tu ziurek kokio klampumo jis yra darbines temperaturos.




Nenori dar kartą atidžiai paskatyt ką aš parašiau? :)


2015 Mar 30, 3:57 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 15, 10:27 pm
Posts: 80
Location: Lithuania
Kokį tepalą rekomenduotumėt į VAZ 2103 stock varikliuką?

_________________
1976m. VAZ 2103


2015 Jun 15, 9:21 pm
Profile YIM
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Shacou wrote:
Kokį tepalą rekomenduotumėt į VAZ 2103 stock varikliuką?


Gali pilti mineralini arba pusiau sintetini. Siolaikine gera mineraline alyva seniems varikliams kainuoja panasiai kaip prastas pusiau sintetinis, paciam rinktis pagal pinigus. Gali atsizvelgti ir i tai ar variklis vartoja tepala ar ne.


2015 Jun 15, 9:31 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 15, 10:27 pm
Posts: 80
Location: Lithuania
serzas wrote:
Shacou wrote:
Kokį tepalą rekomenduotumėt į VAZ 2103 stock varikliuką?


Gali pilti mineralini arba pusiau sintetini. Siolaikine gera mineraline alyva seniems varikliams kainuoja panasiai kaip prastas pusiau sintetinis, paciam rinktis pagal pinigus. Gali atsizvelgti ir i tai ar variklis vartoja tepala ar ne.

O kuris geriausias variantas pagal kokybę? Kaina nesvarbi. Ačiū už info.

_________________
1976m. VAZ 2103


2015 Jun 15, 11:33 pm
Profile YIM
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Shacou wrote:
serzas wrote:
Shacou wrote:
Kokį tepalą rekomenduotumėt į VAZ 2103 stock varikliuką?


Gali pilti mineralini arba pusiau sintetini. Siolaikine gera mineraline alyva seniems varikliams kainuoja panasiai kaip prastas pusiau sintetinis, paciam rinktis pagal pinigus. Gali atsizvelgti ir i tai ar variklis vartoja tepala ar ne.

O kuris geriausias variantas pagal kokybę? Kaina nesvarbi. Ačiū už info.


Drasiai tuomet pirk pusiau sintetini 10w-40 gamintoju gama labai palti taip, kad pagal pacio norus ir finansus.


2015 Jun 17, 10:59 am
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 15, 10:27 pm
Posts: 80
Location: Lithuania
serzas wrote:
Drasiai tuomet pirk pusiau sintetini 10w-40 gamintoju gama labai palti taip, kad pagal pacio norus ir finansus.

Aišku, ačiū jums, tamsta labai. Tik dar klausimėlis, kiek maždaug pirkti tepalo, jog užtektu užpildyti pilnai? Atsiprašau už tokius elementarius klausimus, visame šiame dalyke esu naujokas.

_________________
1976m. VAZ 2103


2015 Jun 17, 8:16 pm
Profile YIM

Joined: 2015 Feb 09, 4:20 pm
Posts: 359
4 litru bakeli pasiemi ir dapilinejimui liks.


2015 Jun 17, 8:20 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Shacou wrote:
serzas wrote:
Drasiai tuomet pirk pusiau sintetini 10w-40 gamintoju gama labai palti taip, kad pagal pacio norus ir finansus.

Aišku, ačiū jums, tamsta labai. Tik dar klausimėlis, kiek maždaug pirkti tepalo, jog užtektu užpildyti pilnai? Atsiprašau už tokius elementarius klausimus, visame šiame dalyke esu naujokas.


Viskas ok. Visi cia kazkada buvo naujokai. Uzteks tau 4l. Pakeisti irgi nesunku. Susikurk tema apie savo Ziaga ;)


2015 Jun 17, 8:22 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 May 15, 10:27 pm
Posts: 80
Location: Lithuania
serzas wrote:
Shacou wrote:
serzas wrote:
Drasiai tuomet pirk pusiau sintetini 10w-40 gamintoju gama labai palti taip, kad pagal pacio norus ir finansus.

Aišku, ačiū jums, tamsta labai. Tik dar klausimėlis, kiek maždaug pirkti tepalo, jog užtektu užpildyti pilnai? Atsiprašau už tokius elementarius klausimus, visame šiame dalyke esu naujokas.


Viskas ok. Visi cia kazkada buvo naujokai. Uzteks tau 4l. Pakeisti irgi nesunku. Susikurk tema apie savo Ziaga ;)

Dėkui visiems, tema yra. viewtopic.php?f=18&t=309

_________________
1976m. VAZ 2103


2015 Jun 17, 10:51 pm
Profile YIM

Joined: 2015 Aug 24, 10:15 am
Posts: 75
Location: Vilnius
i varikli kaip ir aišku 10x40, 10x50, 10x60 lieti, o kokį tepalą į greičių dėžę, reduktorių, stabdžių skystįs?

_________________
Brrr 21061


2015 Sep 02, 12:23 pm
Profile WWW
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 2:10 pm
Posts: 542
Stabdziai DOT-4 arba NEVA. Transmisija GL-4 GL-5. Sako GL5 netinka i deze neva kenkia sinchronizatoriams, bet as kaip vaziuoju taip vaziuoju.


2015 Sep 02, 3:34 pm
Profile
User avatar

Joined: 2015 Feb 08, 11:23 am
Posts: 500
Greiciu deze redas tad-17 graiciuno g autochemijoje yra jami 3litrus banke uzteks kaina10e


2015 Sep 02, 7:15 pm
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 45 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Designed by ST Software.